VIDEO + FOTO: Najprodavaniji SUV na svijetu, Honda CR-V, nakon 18 mjeseci napokon je stigao i u Hrvatsku, za sada samo s benzincem od 173, odnosno 193 KS

Punih 18 mjeseci od svjetske premijere Honda CR-V napokon je stigla i na hrvatske prometnice. Peta je to generacija najpouzdanijeg SUV-a i nikad nije bila bolja, veća, upravljivija i elektronskim sigurnosnim i zabavnim dosjetkama nakrcana i sve to već od 229.990 kn za model Comfort.

Izvedba Elegance Navi stoji 263.990 kn, a najskuplje Lifestyle 7S stoji 316.690 kn te Executive 325.990 kuna. Raspolaže s impozantnih 1756 litara prtljažnog prostora u kojeg se serijski može ugraditi i treći red sjedala.

VIDEO + FOTO:  Najprodavaniji SUV na svijetu, Honda CR-V, nakon 18 mjeseci napokon je stigao i u Hrvatsku, za sada samo s benzincem od 173, odnosno 193 KS igor stažić
24. 10. 2018

Gotovo jednakih dimenzija kao i prethodna, četvrta generacija i peta je raskošna u svakom pogledu, a posebice se diči prostranom, funkcionalnom i nadasve kvalitetno uređenom unutrašnjosti. Postoji verzija s pet, ali i sa sedam sjedišta.

Nova je generacije podarila i treći red sjedišta, no dakako onda je inače jedan od najvećih prtljažnika u klasi, gotovo zanemarivog kapaciteta. Najpopularniji svjetski SUV još je atraktivniji s najnaprednijim i inteligentnim hibridnim agregatom koji pruža izvanredne sportske performanse s niskom potrošnjom goriva i niskom emisijom štetnih plinova.To što se u Europi, a posebice u nas, pojavljuje s gotovo godinu i pola dana zakašnjenja rezultat je želje japanskih tvorničara da svoj uzoriti SUV što je moguće bolje adaptiraju novim europskim i svjetskim WLTP standardima mjerenja koji su bitno rigorozniji, posebice kad je riječ o emisiji štetnih plinova i ekologiji. Iz tog razloga još uvijek ga ne nude Japanci u nas i kako je najavio Dean Grbac, direktor Marketinga u Rutingu, tvrtki koja zastupa Honde, dizelska izvedenica, a i ona hibridna očekuju se u Hrvatskoj tek na proljeće. Do tada na raspolaganju je varijanta sa samo jednim agregatom i to onim znanim 1.5 litrenim turbo benzincem. Moguće ga je nabaviti u dvije verziji, onoj s ručnim šesterostupanjskim mjenjačem te s CVT automatikom. U prvoj kombinaciji agregat razvija 173 konjske snage, a u drugoj 193 KS. Postoji i opcija s pogonom 4x4, a osnovni je prednji pogon. Hrvatski zastupnik planira u sljedećih 12 mjeseci prodati približno 100 Hondi CR-V. Osnovni model CR-V 1.5 Turbo Comfort s prednjim pogonom stajat će 27.900 eura, s opremom Elegance 29.200, a u Elegance Navi izvedbi 29.900 eura. Nadoplata za 4x4 pogon u opremi Elegance Navi iznosi 2000 eura, a za znani CVT automatski mjenjač nadoplata je dodatnih 13.000 kuna. Unutrašnjost Honde CR-V je dizajnirana da stvori osjećaj potpune povezanosti

Unutrašnjost za poželjeti.
Bez obzira sjednete li u sjedala presvučena kožom ili tkaninom osjetit ćete da su sjedala sigurna i udobna. Pogledate li detalje u unutrašnjosti vozila, svi su materijali na najvišem nivou.

Stilski detalji
Detalji u unutrašnjosti poput materijala obloga kontrolne ploče ili vrata, ručki vrata, ili ventilacijskih otvora dovedeni su do savršenstva.

Centralna konzola
Praktična centralna konzola nudi nam tri različite mogućnosti korištenja, a potpuno otvorena nudi prostor za smještaj tableta ili manjeg prijenosnog računala. Rušenje naslona stražnjih sjedala moguće je samo jednim pokretom ruke. Nasloni se mogu srušiti u omjeru 60:40 ovisno o potrebama.
Čudesnih sedam sjedala
Honda CR-V i dalje nudi izvanrednu funkciju za rušenje naslona stražnjih sjedala jednim pokretom ruke, ali i dodatna dva sjedala. Kada nisu u upotrebi sjedala nestaju u podnici prtljažnika.

TFT ekran u boji nudi osnovne informacije vozaču točno u njegovom vidokrugu. Mi ga zovemo Driver Information Interface.

Na ekranu
Upotreba Driver Information Interface vrlo je jednostavna putem tipki na kolu upravljača ili putem aktivacije glasom. Na ovaj način može se koristiti prikaz SMS i email poruka, audio informacije, kontakti pohranjeni u memoriji pametnog telefona, AWD status ili smart vehicle maintenance information.

Multi funkcionalno kolo upravljača
Komande sustava na kolu upravljača omogućavaju Vam uključivanje i podešavanja audio sustava, tempomata i lane keeping sustava. U najvišem paketu opreme kolo upravljača je grijano.


Infotainment sustav objedinjuje sve najznačajnije funkcije u jednom uređaju, vrlo jednostavne upotrebe i na dohvat ruke.

Koristeći Bluetooth® ili USB, jednostavno je pristupiti informacijama ili glazbi s Vašeg pametnog telefona. Sustav omogućava prijenos podataka i funkcija s vašeg pametnog telefona putem Apple CarPlay® ili Android Auto™ aplikacija na 7” ekran osjetljiv na dodir kako bi pozivi te primanje i slanje poruka bili što lakši.

Više povezanosti
Unaprijed ugrađeni internetom povezani AHA™ audio sustav omogućava Vam da budete povezani sa svojim omiljenim internet radio postajama.

šasija za CR-V
Dizajnirana za udobnu i ugodnu vožnju sa značajno smanjenim prijenosom buke i vibracija u karoseriju. CR-V nam nudi iskustvo karoserije sportskih karakteristika.

Stabilnost i prianjanje
Lakša i čvršća karoserija, zajedno s novim ovjesom i najnovijom Honda All wheel drive tehnologijom "Real Time AWD with Intelligent Control System™" – garancija je užitka na svim vrstama podloge. Novi CVT automatski mjenjač nudi nježne izmjene brzina i izvanredne performanse. Automatski CVT mjenjač ima i "Early Downshift During Braking" sustav koji prepoznaje vožnju nizbrdo i omogućava kočenje agregatom. Posebna značajka je da će ovaj sustav omogućiti visoke okretaje agregata prilikom kočenja ili zaustavljanja te je tako spreman i na ubrzanje ako je to potrebno.

Nova šasija ne nudi samo izvanredne performanse, već svojim dizajnom i posebno konstruiranim detaljima, u trenutku nezgode i sudara sile od sudara usmjerava čim dalje od putnika u vozilu.

Usmjeravanje sila sudara
U slučaju frontalnog sudara sile od sudara usmjerit će agregat prema natrag i prema dolje, bez upada u prostor za putnike.

Koristimo kolačiće u svrhu pružanja boljeg korisničkog iskustva na stranici. Ukoliko nastavite s pregledavanjem ove stranice pretpostavit ćemo da se slažete s tim.