Novi Kodiaq sa 20 inčnim felgama, 13 inčnim zaslonom, sve u znaku prestiža i naravno i hibridnog pogona
Najveći Škodin SUV je dinamičniji i prostraniji u ruhu nove generacije, a sada ga može pokretati plug-in hibridni sustav.
Glavna novost je plug-in hibrid, koji kombinira benzinski 1.5 TSI sa 110 kilovata (150 KS) s elektromotorom, ukupne snage sustava im je 150 kilovata (204 KS)
Nakon sedam godina proizvodnje i više od 840 tisuća kupaca prve generacije modela, češka Škoda ispratila je potpuno novi Kodiaq na put pompoznom pretpremijerom u Berlinu. Najveći interni SUV doživio je evolucijsku transformaciju eksterijera u kombinaciji s revidiranim i prostranijim interijerom, a po prvi put dostupan je i plug-in hibridni pogon.
Počevši od vanjskog izgleda, novi Kodiaq je duži za šest centimetara i sada je dugačak 4,76 metara, dok međuosovinski razmak ostaje nepromijenjen i iznosi 2,97 metara. Prilično neobično, širina se smanjila za neznatnih 1,8 centimetara, dok je visina smanjena za milimetar. Bit će ponuđen sa širokim rasponom aluminijskih naplataka u veličinama od 17 do 20 inča, zajedno s devet boja, uključujući novu Zlatno žutu nijansu. , također krovne nosače, okvire prozora, poklopce bočnih retrovizora, prednje obloge, stražnji difuzor a značke su crne. Odlikuje ga i nova generacija matrix LED tehnologije za prednja svjetla koja sada imaju 50 posto više svjetlosnih elemenata i daju 15 posto više svjetla.U unutrašnjosti se promjene odmah uočavaju. Ručica za odabir automatskog mjenjača sada je postavljena na stup upravljača, što omogućuje više prostora između prednjih sjedala. Manje je mehaničkih prekidača, no ostala su tri okretna za podešavanje klima uređaja. Pristup ostalim funkcijama organiziran je preko standardnog 10-inčnog ili opcijskog 13-inčnog komunikacijskog zaslona, vozač pred očima ima 10-inčnu digitalnu instrument ploču koju je moguće nadopuniti projekcijskim zaslonom.
Praktičnost je u ovom segmentu poželjna i Kodiaq sada ima 910 litara prtljažnika bez rušenja stražnjih sjedala u konfiguraciji s pet sjedala, odnosno 75 litara više nego prije. Sklopljen obujam raste na pozamašnih 2105 litara, što je 40 litara više od prve generacije. U modelu sa sedam sjedala obujam prtljažnika iznosi 340 litara za treći red, odnosno 70 litara više nego prije. Maksimalni volumen prtljažnika u ovoj verziji modela sada iznosi 2.035 litara. Očekivano, Kodiaq je ponovno krcat dobrima, s ukupno pet utičnica za vanjske uređaje, najmanje devet zvučnika, induktivnim punjenjem s funkcijom hlađenja za dva pametna telefona, masažnim prednjim sjedalima i ostalim dodacima.
Većina motora već je poznata, počevši od benzinskog 1.5 TSI, koji koristi blagu hibridnu tehnologiju, razvija 110 kilovata (150 KS) i ima tehnologiju deaktivacije cilindara za uštedu goriva kada dodatna snaga nije potrebna. Za zahtjevnije vozače veći 2.0 TSI sa 150 kilovata (204 KS) dostupan je s pogonom na sve kotače, dok je 1.5 TSI dostupan samo s prednjim pogonom. Dizelski motor 2.0 TDI sa 110 kilovata (150 KS) i pogonom na prednje kotače ili sa 142 kilovata (193 KS) pogonom na sve kotače ostaje u ponudi. Bez obzira na to, za prijenos snage uvijek brine sedmostupanjski DSG mjenjač.
Glavna novost je plug-in hibrid, koji kombinira benzinski 1.5 TSI sa 110 kilovata (150 KS) s elektromotorom, ukupne snage sustava im je 150 kilovata (204 KS). Litij-ionska baterija kapaciteta 25,7 kWh dovoljna je za električni domet veći od 100 kilometara. Kada je baterija ispražnjena, može se puniti snagom od 11 do 50 kilovata. Hibridni Kodiaq iV ima prtljažnik obujma 745 litara, što je 165 litara manje od običnog modela s pet sjedala, pa Kodiaq prelazi u drugu generaciju, s jasnom zadaćom učvrstiti poziciju Škodinog najprodavanijeg SUV-a. U Europi bi se trebao naći u prodaji početkom sljedeće godine.
Preberit
BONUS VIDEO: Avantgarden, odštekan in udoben: DS 7 izstopa med modernimi SUV-j