Premda se mjesecima najavljivalo kako će i četvrta generacija popularnoga francuskog sportskog kompakta koristiti 2-litreni turbobenzinac, na kraju se pod haubom našao 1.8-litreni, poznat iz Alpine A110. No, s 280 KS i 390 Nm bit će i više nego dovoljan za ozbiljnu adrenalinsku injekciju.
Snaga se prenosi putem 6-stupanjskoga ručnog ili 6-stupanjskog automatskog mjenjača s dvostrukom spojkom, a šasija dolazi u izvedbama Sport i Cup. Prvi put u svojoj povijesti bit će opremljen i sustavom 4WS, koji za manjih brzina stražnje kotače zakreće suprotno od prednjih, odnosno za većih brzina u smjeru prednjih.
Tu je i pet načina vožnje – Comfort, Normal, Sport, Race i Perso. Novi RS je nakrcan i brojnom sigurnosnom tehnologijom, koja pomaže u svakodnevnoj vožnji. U vrijeme kada papučica gasa nije pod većim opterećenjem.
Kristian Sikavičev