Prethodnik je pod haubom donosio twin-turbo benzinca 3.6 V6, dok novi model raspolaže s twin-turbo benzincem 2.9 V6, koji donosi uštedu na masi od gotovo 40 kilograma. Premda se Porsche odlučio na downsizing, to ne znači da pod haubom nedostaje špirita.
Novi Porsche Macan Turbo razvija 435 konjskih snaga pri 5700-6600/min te najveći okretni moment od 550 Nm pri 1800-5600/min. Pogon je na sve kotače, a za prijenos snage zadužen je 7-stupanjski automatski mjenjač PDK.
Do stotke mu je potrebno 4,3 sekunde, odnosno tri desetinke sekunde manje od prethodnika, dok najveća brzina, uz paket opreme Sport Chrono Package, iznosi 270 km/h. Za optimalnu distribuciju snage na podlogu zadužen je sustav Porsche Traction Management, koji u svakom trenutku nadzire rad pogona na sve kotače te po potrebi intervenira.
Kočni sustav standardno je opremljen diskovima izvedenim u tehnologiji Porsche Surface Coated, koja donosi brži odziv i emitira čak 90 posto manje prašine u usporedbi sa standardnim čeličnim diskovima. Najzahtjevniji kupci mogu doplatiti karbo-keramičke kočnice, adaptivan zračni ovjes i sustav Porsche Torque Vectoring Plus.
Atraktivni 20-colni naplaci dio su standardne opreme, kao i prednja sjedala podesiva u 18 smjerova, audio sustav Bose sa 14 zvučnika, 10,9-inčni ekran infotainment sustava…