Premda je riječ o nazivno baznoj izvedbi, novi Porsche 911 Turbo je prilično žestok. Naime, on za pogon koristi istu specifikaciju motora kakva se ugrađivala u izvedbu Turbo S protekle generacije. Radi se o twin-turbo benzincu 3.8 sa 6-cilindričnom bokser koncepcijom koji razvija 580 KS i 750 Nm, prenosi www.autopress.hr
Dakle, sasvim dovoljno da legendarnog Elfera pretvori u projektil, koji do stotke ubrzava za svega 2,7 sekundi, dok najveća brzina iznosi 320 km/h. Napredan pogon na sve kotače izveden pomoći višelamelne spojke u svakom trenutku jamči izvrsnu trakciju, a 8-stupanjski automatski mjenjač PDK s dvostrukom spojkom odlikuje se rafalnim šaltanjem.
Kupcima se na izbor nude dvije izvedbe ovjesa. Standardan PASM odlikuje se koktelom sporta i komfora, a stepenica više je PASM Sport Suspension ovjes, koji je 10 milimetara niži pa je njime Porsche 911 Turbo još stabilniji i agilniji.
Uz pakete opreme Sport i Lightweight može se izabrati otvoreniji ispušni sustav, ali i Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC). Najizbirljivijim kupcima uz doplatu se nude i kočnice s karbo-keramičkim diskovima. Uz proširen trag kotača u usporedbi s prethodnikom te prednje gume dimenzija 255/35 R20 te stražnje 315/30 R21 uistinu ga malo što može izbaciti iz balansa.
Prodaja počinje početkom kolovoza uz početnu cijenu u Njemačkoj od 180.811 eura za coupe, odnosno 194.035 eura za kabrioletsku izvedbu.