Novi Peugeot Plug-In Hybrid u Hrvatskoj!

Tom se novom ponudom nadopunjuje gama postojećih motora za Peugeot 3008 te 508 i 508 SW. Motor HYBRID i motor HYBRID4 (pogon na sva četiri kotača) dostupni su na hrvatskom tržištu od 1. lipnja 2020.

28. 5. 2020

Iskustvo vožnje u vozilima Peugeot sada je obogaćeno novim načinima vožnje koji vam jamče užitak i jedinstveni doživljaj vožnje zahvaljujući čarobnom učinku potpuno električnog načina rada (ZEV), učinkovitosti pogona na sva četiri kotača (HYBRID4), vrhunskoj dinamici u sportskom načinu rada i svestranosti hibridnog načina rada.
Tehnologija je jednostavna i intuitivna te vam pruža apsolutnu slobodu: slobodu vožnje u vozilima prilagođenim gradskim cestama i neasfaltiranim stazama. Slobodu izbora: pogon na dva ili četiri kotača, 225 KS ili 300 KS, limuzina, SW ili SUV. Slobodu odabira između četiri načina vožnje.
Ta dva nova motora konkretan su dokaz vizije marke Peugeot koja podrazumijeva uzbudljivu mobilnost bez ograničenja, koja je svakim danom sve učinkovitija.

Tehnologija PLUG-IN HYBRID
Peugeot predstavlja svoju gamu PLUG-IN hibridnih motora kao prvi konkretan dokaz svojim klijentima da ih očekuje mirna i još ugodnija budućnost. Motori HYBRID i HYBRID4 s mogućnošću punjenja rade u kombinaciji s benzinskim motorom.
Odlikuju se najsuvremenijim tehnološkim rješenjima. Njihovo kombiniranje za korisnike je jednostavno i potpuno transparentno.

Benzinski motor s unutarnjim izgaranjem

Motor 1.6 PureTech prilagođen je i razvija 180 KS u motoru HYBRID i 200 KS u motoru HYBRID4.

Novi električni automatski mjenjač
Motor PureTech povezan je s novim automatskim mjenjačem s osam stupnjeva prijenosa e-EAT8, ekskluzivnim za PLUG-IN hibridne motore marke PEUGEOT. Električni motor povezan je s mjenjačem i razvija 110 KS/80 kW na prednjoj osovini.

Kako bi prijelazi između rada električnog motora i motora s unutarnjim izgaranjem bili optimalni i neprimjetni, pretvarač okretnog momenta koji se inače upotrebljava s motorom s unutarnjim izgaranjem svoje mjesto ustupa višelamelnoj spojci uronjenoj u ulje. Sve te promjene donose povećanje okretnog momenta od 60 Nm i bolji odaziv motora.

Stražnja osovina s električnim pogonom

U inačicama HYBRID4 multilink stražnja osovina opremljena je električnim motorom snage 110 KS/80 kW i reduktorom kako bi se zajamčio pogon na sva četiri kotača. Njezina ugradnja nije utjecala na prostranost kabine.

Litij-ionska baterija

Litij-ionska baterija visokog napona (300 V) ugrađena je ispod sjedala u drugom redu na verzijama HYBRID i HYBRID4.
Baterija ima kapacitet između 11,8 kWh (508/508 SW) i 13,2 kWh (3008), a to je najveći kapacitet na tržištu koji omogućuje potpuno električnu vožnju do 59 km prema normi WLTP(2).
Da bi se maksimalno iskoristio električni pogon, zadani način rada jest način ELECTRIC, uvijek kad to razina napunjenosti baterije omogućava. U potpuno električnoj vožnji može se postići do 135 km/h prije nego što vožnju preuzme motor s unutarnjim izgaranjem.

Učinkovite funkcije koje omogućuju novu vrstu užitka

Nova funkcija Brake

Vozač može uključiti jedinstvenu funkciju Brake koja omogućuje usporavanje vozila bez pritiskanja papučice kočnice. Osim što služi za kočenje motorom, ta funkcija omogućuje i punjenje baterije, na primjer, na nizbrdici. U načinu vožnje Drive, dovoljno je povući ručicu mjenjača unatrag, opcija Shift and Park by wire, kako bi se uključio način Brake. Ponovnim vraćanjem ta se opcija isključuje.

Novi kontrolirani sustav kočenja

Kako bi se povećao domet u potpuno električnom načinu vožnje, sustav kočenja visoke energetske učinkovitosti i-Booster prikuplja energiju pri kočenju ili pri kočenju motorom (energija koja obično ostaje neiskorištena u izvedbama opremljenima motorom s unutarnjim izgaranjem). Sustav i-Booster sastoji se od električne pumpe koja zamjenjuje vakumsku pumpu koja se upotrebljava kad je riječ o motorima s unutarnjim izgaranjem.

Nova funkcija e-SAVE

Užitak vožnje u električnom načinu dostupan je u svakom trenutku zahvaljujući funkciji e-SAVE. Ta funkcija vozaču omogućuje da planira svoje putovanje u električnom načinu vožnje (10 km, 20 km ili samo električni). Ta je funkcija lako dostupna na izborniku e-SAVE koji se nalazi na dodirnom zaslonu. Nakon što se programira, funkcija se prikazuje na instrument ploči zajedno s predviđenim dometom u kilometrima. Dovoljno je odabrati način vožnje ELECTRIC na izborniku kako bi se u željenom trenutku aktivirao potpuno električni način vožnje.

Jednostavno i brzo punjenje baterije

Za potpuno punjenje potrebno je:

 do sedam sati sa standardnom utičnicom (punjač od 3,7 kW, 8 A)
 do četiri sata sa snažnijom utičnicom tipa Green’up® (punjač od 3,7 kW, 14 A)
 manje od jednog sata i 45 minuta ako upotrebljavate Wallbox (punjač od 7,4 kW,
32 A).

Svjetla koja okružuju utičnicu za punjenje omogućuju jednostavno i brzo očitavanje razine napunjenosti. Dok je utičnica priključena, različite boje označavaju napredovanje punjenja.
Otvor za punjenje diskretno je ugrađen na stražnjem lijevom blatobranu vozila (simetrično otvoru spremnika za gorivo). Kabel za punjenje može se jednostavno pospremiti u za to predviđen prostor ispod podnice prtljažnika.


Iskustvo vožnje obogaćeno novim jedinstvenim doživljajima

Zahvaljujući svojem bogatom tehnološkom nasljeđu, Peugeot svojim kupcima neovisno o vrsti motora koju odaberu nudi podjednako intenzivno i instinktivno iskustvo vožnje.
Novi motori PEUGEOT PLUG-IN HYBRID pružaju novo iskustvo vožnje. To iskustvo obuhvaća cijelu lepezu novih doživljaja i iznimnu lakoću pri upravljanju vozilom, osobito zahvaljujući novim načinima vožnje.
Svaki je način vožnje jedinstven i pruža različito iskustvo:

 nečujnost načina ELECTRIC, odnosno pogona koji je u potpunosti električni,
 uzbudljivost performansi u načinu SPORT koji objedinjuje sve vrste pogona,
 svestranost načina HYBRID,
 poboljšana vučna sila pogona na sva četiri kotača (Peugeot 3008 HYBRID4)
 način COMFORT, u kojem se način HYBRID spaja s udobnošću podesivog ovjesa (Peugeot 508 HYBRID)
Svi navedeni načini omogućuju potpuno električnu vožnju, ovisno o razini napunjenosti baterije.

Premda je tehnologija motora HYBRID i HYBRID4 intuitivna, jamstvo jedinstvenog doživljaja vožnje koje ti motori omogućuju je neupitno. Ergonomija i vožnja su jednostavne.

Uzbudljiv doživljaj vožnje uz Peugeot i-Cockpit®

Jedno od glavnih ostvarenja koja nose znak lava, Peugeot i-Cockpit® svakodnevno pruža iskustvo uzbudljive i intuitivne vožnje. Za još bolju kontrolu i još veću jednostavnost uporabe, tu su dodirni zaslon i digitalna instrument ploča.

Digitalna instrument ploča

PEUGEOT i-Cockpit®, koji je razvijen posebno za hibridne izvedbe vozila, u visini vidnog polja vozača prikazuje dostupne informacije o vožnji (način vožnje, razina električne energije, dostupni električni domet…). Može se u potpunosti podesiti i personalizirati.
Prikaz potrošnje energije nalazi se na desnom dijelu digitalne instrument ploče i zamjenjuje standardni brojač okretaja. Sastoji se od tri lako prepoznatljiva dijela:
 dio ECO odnosi se na vožnju s optimizacijom potrošnje,
 dio POWER odnosi se na dinamičniju vožnju i dinamičke performanse,
 dio CHARGE obavještava vozača o fazama prikupljanja energije koje omogućuju punjenje baterije, osobito prilikom kočenja.
Dva digitalna brojčanika smještena su sa svake strane na ploči: jedan za prikaz potrošnje goriva, a drugi za prikaz potrošnje električne energije. Dostupni domet, izražen u kilometrima, također je prikazan ispod svakog od tih brojčanika.
Uvijek se može vidjeti odabrani način vožnje kako bi se po potrebi mogao brzo i jednostavno prilagoditi.
U svakom trenu, tijekom faze punjenja, instrument ploča omogućuje da se očita prikupljena električna energija (u kilometrima), razina napunjenosti baterije (u postocima), brzina punjenja baterije (u kilometrima) kao i preostalo vrijeme punjenja potrebno za postizanje potpune napunjenosti (u satima i/ili minutama).

Dodirni zaslon
Dodirni zaslon također sadržava izbornik razvijen posebno za hibridna vozila. Tipka za izravan pristup smještena je na prekidačima koji podsjećaju na klavirske tipke. Ta tipka omogućuje pristup novim informacijama:
– prikaz protoka energije koji omogućuje uvid u rad hibridnog sustava,
– statistički prikaz potrošnje na kojem se vidi električna potrošnja i
potrošnja goriva,
– navigacijska stranica koja sadržava posebne informacije:
 stanice za punjenje, kao i benzinske crpke na odabranim rutama i lokacijama,
 domet u posve električnom načinu rada,


Naposljetku, klimatizacija nudi mogućnost prethodnog programiranja temperature kabine, što omogućuje rashlađivanje ili zagrijavanje kabine ovisno o vanjskoj temperaturi.

Peugeot 3008 HYBRID: svuda i uvijek

SUV Peugeot 3008 dobiva novu dimenziju zahvaljujući visokoučinkovitoj verziji motora HYBRID4 koja se odlikuje snagom koja dosad još nije viđena među vozilima Peugeot serijske proizvodnje. Ta prvoklasna izvedba dolazi s pogonom na sva četiri kotača i postiže snagu od 300 KS/220 kW.
To je rezultat kombinacije motora PureTech od 200 KS/147 kW i dva električna motora (jedan na prednjoj osovini i drugi na stražnjoj osovini) od kojih svaki razvija snagu od 110 KS/80 kW.
Ubrzanje od 0 do 100 km/h postiže se u 5,9 sekundi. Kapacitet baterije iznosi 13,2 kWh za potpuno električni domet od 59 km prema normi WLTP(2).
Pogon na sva četiri kotača omogućuje poboljšanu vučnu silu na zahtjevnim podlogama. Rezultat je savršeno prianjanje: neovisno o tome je li cesta mokra, prekrivena blatom ili snijegom ili pak zavojita, snaga se ravnomjerno raspoređuje na sva četiri kotača vozila.
Peugeot 3008 HYBRID4 nudi, dakle, veliku snagu i pogon na sva četiri kotača, dok je emisija CO2 najniža na tržištu: od 29 g CO₂ po kilometru u skladu s protokolom WLTP(2).
Nova multilink stražnja osovina pruža iznimnu udobnost za putnike, dok njezina ugradnja nije utjecala na prostranost niti na obujam prtljažnika iznad podnice.
Motor HYBRID4 dostupan je u izvedbama GT Line i GT u Hrvatskoj. Razina opremljenosti GT u ponudama je s ekskluzivnim presvlakama Alcantara® sive boje Gréval i ukrasnim elementima od prave hrastovine u sivoj boji „Grey Oak”. Dostupni su i novi sustavi za pomoć u vožnji (ADAS) koji su preuzeti s Peugeot 508: adaptivni tempomat s funkcijom Stop & Go i Lane Positioning Asist.
Istovremeno, uz gamu motora HYBRID4 u ponudi je izvedba HYBRID s pogonom na dva kotača, snage 225 KS (165 kW), koji ujedinjuje motor PureTech snage 180 KS/132 kW s električnim motorom snage 110 KS/80 kW. U Hrvatskoj je u ponudi s razinama opremljenosti Allure, GT Line i GT.

Peugeot 508 i 508 SW HYBRID: potpuno učinkoviti

Peugeot 508 HYBRID i 508 SW HYBRID u pogonskom sklopu povezuju motor PureTech 180 KS/132 kW s električnim motorom snage 110 KS/80 kW za najveću ukupnu snagu od 225 KS/165 kW.
Pri izradi motora HYBRID koji se nalazi u modelima Peugeot 508 i 508 SW posebna je pažnja posvećena pružanju dodatnog užitka u vožnji. Troškovi upotrebe optimizirani su zahvaljujući najvišoj razini učinkovitosti s emisijom CO2 manjom od 49 g CO2 po kilometru prema normi WLTP(2).

Kapacitet baterije od 11,8 kWh jamči 100 % električnu autonomiju od 50 km prema normi WLTP(2) (60 kilometara prema normi NEDC(1)).
Ugradnja pogonskog sklopa izvedena je bez ikakvih kompromisa. Prostranost je ostala netaknuta, a obujam prtljažnika iznad podnice jednak je obujmu u modelima koji su opremljeni motorom s unutarnjim izgaranjem.

Koristimo kolačiće u svrhu pružanja boljeg korisničkog iskustva na stranici. Ukoliko nastavite s pregledavanjem ove stranice pretpostavit ćemo da se slažete s tim.