Dacijin sada već legendarni model krasi potpuno novi, upečatljiv i robustan dizajn karoserije. Unutrašnjost posve novoga Dustera je obnovljena i sada je još udobnija i praktičnija. Tu su i bitno kvalitetniji materijali i novi sustavi pomoći u vožnji i nova oprema. Riječ je o rasnome SUV-u, svestranom i udobnom za svakodnevnu uporabu.
Unutrašnjost je za tri koplja uvjerljivija od one iz prethodne generacije. Nema više zbora. Rumunji pod dirigentskom palicom Francuza sve su ozbiljniji igrači. Novi Duster krasi posve novi dizajn prednjega kraja, koji mu daje upečatljiviji "karakter" i robusniji "stav".
• Prednja maska proteže se do prednjih svjetala smještenih u same kutove vozila, zahvaljujući čemu se Duster doima širim
• Duster se može "pohvaliti" i novim svjetlosnim potpisom koji uključuje LED dnevna svjetla podijeljena u tri dijela. Zahvaljujući horizontalnom poklopcu motora izraženim profilnim linijama izgleda mnogo snažnije
Vozačko mjesto jamči izvrsnu udobnost i nudi niz mogućnosti prilagođavanja. Upravljač se može namjestiti po visini (40mm) i dubini (50mm), vozačevo sjedalo ima naslon za ruke, podesivo je u lumbalnome dijelu, a ima i novi sustav za namještanje po visini čak 60 mm (u usporedbi s dosadađnjih 40 mm). Sjedala sada obujmljuju tijelo i nude više bočne potpore u zavojima te su punjena gušćom pjenom za veću trajnost i udobnost.
Posebna je pozornost posvećena i zvučnoj izolaciji. Buka u unutrašnjosti upola je smanjena zahvaljujući uporabi materijala koji učinkovitije upijaju buku. Buka motora i kotrljanja smanjena je zahvaljujući krućemu prednjem kraju (okviru motora, nosačima šasije, ploči s instrumentima) koji u unutrašnjost propušta manje vibracija.
Duster je opremljen kamerom za prikaz iz više kutova, koju zapravo čine četiri kamere (jedna sprijeda, jedna sa svake strane i jedna straga). Taj sustav vozaču pruža pregled nad okruženjem automobila i iznimno je koristan prilikom parkiranja. Aktivira se automatski kada se mjenjač pomakne u brzinu za vožnju unatrag. Ako vozač brzo prebaci mjenjač u brzinu za vožnju prema naprijed, prikazuje se slika s druge kamere. Kamera se može aktivirati ručno pritiskom na gumb „MVC”. Navigacijski je zaslon jednostavan za uporabu jer prikazuje sliku samo s jedne kamere. Vozač može pritisnuti gumb „MVC” kako bi isključio sustav, ali on se gasi i automatski kada brzina vozila prijeđe 20 km/h. Bočne kamere smještene su ispod retrovizora i pružaju izravan pogled na prednje kotače za precizno upravljanje.
Dacia je u Europi zabilježila povećanje prodaje 10,8 posto. Završila je na 384.414 prodanih vozila. Tržišni je udio povećala 0,16 posto. Jedan od najboljih prodajnih rezultata Dacia je ostvarila u Njemačkoj, gdje je prodaja porasla 27,1 posto, s 53.743 prodana vozila, a izvrsne rezultate ostvarila je i u Italiji, gdje je prodano 53.602 auta, što je rast 19 posto, te u Poljskoj 22,7 i Češkoj 21,7 posto.
Dacia Sandero najprodavaniji je automobil fizičkim osobama (krajem srpnja 2017.) u Europi, a Dacia Duster treći je najprodavaniji SUV iz C-segmenta fizičkim osobama. U Hrvatskoj je Dacia na privatnome tržištu 2017. godinu završila na 8. mjestu, s 5,1 posto tržišnog udjela, što su 0,2 postotna poena više u odnosu na 2016.