Godina BMW X modela uskoro će dosegnuti novi vrhunac. Nakon tržišnog lansiranja prvog BMW-a X2 (kombinirana potrošnja goriva: 6,1 - 4,5 l/100 km [46,3 - 62,8 mpg imp], kombinirane emisije CO2: 138 - 119 g/km*) i novog BMW-a X4 (kombinirana potrošnja goriva: 9,2 - 5,4 l/100 km [30,7 - 52,3 mpg imp], kombinirana emisija CO2: 209 - 142 g/km*), novo izdanje originalnog BMW X modela sada je spremno za akciju. Četvrta generacija BMW-a X5 (kombinirana potrošnja goriva: 11,6 - 6,0 l/100 km [24,4 - 47,1 mpg imp], kombinirana emisija CO2: 264 - 158 g/km, privremene vrijednosti*) impresionira sa svojim bogatstvom inovacija i predstavlja najuvjerljivije ostvarenje do sada u nacrtu poznatog vozila za sportske aktivnosti (SAV): sposobnost da krenete off road u kombinaciji s talentom za dinamično zadovoljstvo u vožnji. Kao i njegovi prethodnici, BMW X5 će biti proizveden u BMW-ovoj tvornici u Spartanburgu u SAD-u. Lansiranje na svjetska tržišta započet će u studenom 2018. godine.
Novi V8 motor u BMW-u X5 xDrive50i (nije dostupan u Europi) i mnoštvo sustava podešavanja ovjesa koji debitiraju u BMW X modelu - kao što su dvo-osovinski zračni ovjes, integralno aktivno upravljanje i Off-Road paket, poboljšavaju svestranost automobila, dinamičku sposobnost i razinu udobnosti. Značajke njegovog značajno proširenog paketa sustava pomoći vozaču su Driving Assistant Professional i Parking Assistant Plus uz opciju Reversing Assistant (pomoć prilikom vožnje unatrag). Osim toga, novi BMW X5 će biti podloga predstavljanja opcije BMW Live Cockpit Professional (standard oprema) koji omogućava da se sustavi za prikaz i upravljanje preciznije prilagode individualnim potrebama vozača.
Novi jezik dizajna odiše snažnim samopouzdanjem i autoritetom.
Međuosovinski razmak 42 mm duži od prethodnika (sada 2.975 milimetara), povećanje duljine vozila od 36 mm (do 4.922 milimetara), dodatnih 66 mm širine (sada 2.004 milimetara) i povećanje visine od 19 mm (do 1.745 milimetara) pruža novom BMW-u X5 i impozantan izgled i zavidan prostor u unutrašnjosti. Najnoviji X5 zadržava prepoznatljive proporcije SAV-a, ali njegov jednostavniji jezik dizajna - čiste površine i precizne linije koje naglašavaju robusnost, držanje i autoritet automobila - je nov.
Najupečatljiviji dio prednjeg kraja je velika maska BMW-a s jednostrukim okvirom. Novi BMW X5 standardno dolazi s LED prednjim svjetlima, a BMW Laserlight s prilagodljivim LED prednjim svjetlima može se odabrati kao opcija za optimizaciju funkcije dugih svjetala.
Precizna linija karaktera u bočnim stranama automobila, koja se podiže do stražnjih vrata, ključna je za suvremeni izgled novog modela X5. Linija također definira iznimno moćna ramena automobila i spaja se sa stražnjim svjetlima (isto u potpunoj LED izvedbi), koja se protežu duboko u bokove. Trodimenzionalni dizajn njihovih staklenih pokrova pruža stražnjim svjetlima oblikovani i naglašeno suvremeni rub.
Izražajne značajke dizajna unutrašnjosti i vanjštine obilježavaju inačice modela xLine i M Sport novog modela X5. Lakometalni kotači od 22 inča bit će ponuđeni (kao opcija) - što je prvi put za BMW model. Novi BMW X5 će također, prilikom lansiranja, biti dostupan s BMW Individual pojedinačnim opcijama za model.
Jasan dizajn i ekskluzivni ambijent u unutrašnjosti.
Unutar novog BMW-a X5, jasna struktura instrument ploče i središnje konzole zrače osjećajem prostora. Podignuta pozicija sjedala, novi dizajn instrument ploče i upravljačkog zaslona te najsuvremenija koncepcija zaslona i upravljanja optimiziraju sposobnost vozača da održava nadzor nad vozilom. Korisnici na prednjim i stražnjim sjedalima uživaju u raskošnom smještaju usred ekskluzivnog ambijenta. Pažljivo odabrani materijali u unutrašnjosti uključuju novu varijantu Vernasca za standardnu kožnu presvlaku. Ostale nove značajke dizajnirane za povećanje udobnosti unutar BMW-a X5 uključuju višenamjenska sjedala, hlađene/grijane držače za čaše, Panorama stakleni krov Sky Lounge, dinamičko svjetlo unutrašnjosti, Bowers & Wilkins Diamond Surround zvučni sustav (očekuje se da će biti dostupan od 12/2018), Professional sustav za zabavu na stražnjim sjedalima sa zaslonom od 10,2 inča osjetljivim na dodir (očekuje se da će biti dostupan od 12/2018) i staklenim aplikacijama za odabrane kontrole.
Preklapanje naslona stražnjeg sjedala od 40:20:40 povećava kapacitet prtljažnika od 645 litara do najviše 1.860 litara. Treći red sjedala za dva dodatna putnika može se naručiti kao opcija (očekuje se da će biti dostupno od 12/2018). Novi BMW X5 također ima vrata prtljažnika u dva dijela za jednostavno utovarivanje. Ako je dodana opcija olakšanog pristupa (Comfort Access), oba se dijela mogu automatski otvoriti i zatvoriti i bez ruku. Dodatni dvo-osovinski zračni ovjes omogućuje spuštanje praga za utovar.
Novi V8 motor i M Performance model dostupni od lansiranja.
Novi BMW X5 će biti dostupan od lansiranja s izborom jednog V8 i tri šesterocilindarska redna motora. Svi će imati Steptronic prijenos od osam stupnjeva koji nudi optimiziranu učinkovitost i dinamiku prijenosa, a svi su u skladu s EU6d-TEMP ispušnim standardom. Novorazvijena osmerocilindarska jedinica ispod poklopca motora BMW-a X5 xDrive50i (nije dostupna u Europi, kombinirana potrošnja goriva: 11,6 l/100 km [24,4 mpg imp], kombinirane emisije CO2: 264 g/km, privremene vrijednosti) * pruža maksimalnu izlaznu snagu od 340 kW/462 KS i maksimalni zakretni moment od 650 Nm (479 lb-ft). I novi BMW X5 xDrive40i (kombinirana potrošnja goriva: 8,8 - 8,5 l/100 km [32,1 - 33,2 mpg imp], kombinirana emisija CO2: 200 - 193 g/km, privremene vrijednosti)* pogoni šesterocilindarski redni benzinski motor koji razvija maksimalno 250 kW/340 KS i krajnji zakretni moment od 450 Nm (332 lb-ft).
Kvartet turbopunjača omogućava šesterocilindarskom rednom dizelskom motoru ugrađenom u novi BMW X5 M50d (kombinirana potrošnja goriva: 7,2 - 6,8 l/100 km [39,2 - 41,5 mpg imp], kombinirane emisije CO2: 190 - 179 g/km, privremene vrijednosti) * stvaranje maksimalne snage od 294 kW/400 KS, dok najveći zakretni moment od 760 Nm znači da model BMW M Performance može stvoriti osobito snažan val snage. BMW X5 xDrive30d također dolazi s šesterocilindarskim dizelskim motorom (kombinirana potrošnja goriva: 6,8 - 6,0 l/100 km [41,5 - 47,1 mpg imp], kombinirane emisije CO2: 179 - 158 g/km, privremene vrijednosti)*, u ovom slučaju razvijanje 195 kW/265 KS i maksimalni zakretni moment od 620 Nm (457 lb-ft).
Optimizirana distribucija snage zahvaljujući BMW xDrive pogonu i elektično upravljano zaključavanje diferencijala na stražnjoj osovini.
Zadatak maksimiziranja prianjanja, okretnosti i stabilnosti smjera u novom BMW-u X5 spada u inteligentni sustav pogona na sve kotače. Najnovija generacija BMW xDrive pogona sada je u stanju učinkovitije podijeliti pogonski moment između prednjih i stražnjih kotača kako to zahtijeva situacija.
Novi xDrive sustav također nudi postavke za stražnje kotače za one prigode kada vozač usvoji osobito dinamičan stil vožnje. Električno upravljano zaključavanje diferencijala za stražnju osovinu (dostupno u kombinaciji s linijom opreme M Sport ili paketom Off-Road) pruža rukovanju automobilu još sportskiji dodir. Ograničavanjem izjednačavanja brzina okretanja unutarnjih i vanjskih kotača kroz zavoje, ono može optimizirati prijenos snage na cestu na površinama koje pružaju različite razine prianjanja.
Novi sustavi podešavanja ovjesa poboljšavaju off-road performanse, sportski duh i udobnost.
Mnogostruki sustavi podešavanja ovjesa čine pažljivo prilagođene strateške optimizacije za off-road performanse, sportsku snagu i udobnost novog BMW-a X5. SAV standardno dolazi uz kontrolu dinamičkih amortizera (Dynamic Damper Control), dok prilagodljivi M ovjes Professional s aktivnom stabilizacijom protiv naginjanja i integralno aktivno upravljanje (koje debitira u BMW X modelu) omogućavaju izuzetno okretne i dinamične karakteristike vožnje. Dvo-osovinski zračni ovjes prilagođava se svima koji traže veću udobnost vožnje i dopušta podešavanje visine vozila do 80 milimetara dodirom na tipku ili pomoću BMW ključa sa zaslonom. Osim toga, korisnici sada mogu naručiti Off-Road paket- još jedna nova značajka za BMW X model. U modelu, zasebna tipka daje vozaču izbor od četiri načina vožnje, omogućujući im da aktiviraju idealne postavke za visinu vožnje vozila, xDrive sustav, sustav odziva papučice gasa i kontrole prijenosa te korektivne unose DSC sustava u pripremi za vožnju na pijesku, kamenu, šljunku ili snijegu.
Više inovacija donosi automatiziranu vožnju još jedan korak bliže.
Širenje sustava pomoći vozaču koji su dostupni za novi BMW X5 je opsežnije nego ikad. Među njima su aktivni tempomat s funkcijom kretanja i zaustavljanja, pomoć prilikom upravljanja ili ostanka u traci, upozorenje o promjeni trake i upozorenje za odlazak iz trake, pomoć za promjenu trake, pomoć za vožnju u traci sa zaštitom od bočnog sudara i pomoć u slučaju izbjegavanja, upozorenje o prijelazu u prometu, prioritetno upozorenje i upozorenje na pogrešan smjer. Pomoć za parkiranje sada preuzima dužnosti ubrzanja i kočenja, kao i upravljanja. Još jedan novi dodatak je pomoć za zaustavljanje u izvanrednim slučajevima, koja sigurno zaustavlja automobil ako dođe do slučaja hitne medicinske pomoći.
Dodatnu ilustraciju BMW-ovog postojećeg napretka prema automatiziranoj vožnji pruža pomoć prilikom vožnje unatrag (Reversing Assistant). Ovaj sustav preuzima upravljanje radi manevriranja vozila na putu kojim je nedavno išao prema naprijed. Ovaj sustav čini vožnju unatrag do 50 metara naročito udobnim zadatkom u novom BMW-u X5.
Novi BMW Live Cockpit Professional sustav prikaza i upravljanja ugrađen je kao standard.
Novi BMW koncept za prikaz i upravljanje - operativni sustav 7.0 - koji debitira u ovoj najnovijoj generaciji BMW-a X5 - usredotočuje se na optimizaciju kontrole pozornosti. Svojom jasnom prezentacijom i strukturiranjem, uz prilagodljive i personalizirane zaslone, želi vozačima pružiti odgovarajuće informacije u pravo vrijeme. U svojoj standardnoj primjeni, koja podupire sustav BMW Live Cockpit Professional, sadrži instrument ploču i upravljački zaslon (oba od 12,3 inča). Oni prezentiraju svoje podatke potpuno digitalno i u dosljednom dizajnu. Multimodalna interakcija omogućuje vozaču korištenje tipki na upravljaču, iDrive kontroleru, zaslonu osjetljivim na dodir, glasovne kontrole ili BMW kontrole gestama, kako vozač preferiraju. Uz to, dodatno razvijeni BMW Head-Up zaslon nudi veću površinu za projekciju (sada 7 x 3,5 inča), kao i novi sadržaj prikaza i optimiziranu grafiku.
BMW Connected pomoćnik za osobnu mobilnost dostupan je kako bi osigurao besprijekornu povezanost između automobila i digitalnih uređaja. Novi BMW X5 također je prvi model marke koji se može otključati BMW digitalnim ključem putem pametnog telefona.