Mate Rimac nam je prije godinu dana rekao: "Concept 2 spreman je za Ženevu", a sad je pustio i 1. službeni teaser
Rimac automobili pustili su kratku video najavu velikog iznenađenja koje spremaju za ovogodišnji salon u Ženevi koji otvara vrata 6. ožujka.
Radno ime projekta je C2. Pogon sprijeda je putem reduktora okretaja prenesen neposredno na kotače, na stražnjoj osovini je ograničeni dvostupanjski mjenjač s dvjema sklopkama načinjenim iz ugljikovih vlakana
Concept 2 spreman je za Ženevu! U Odjelu za dizajn pred godinu dana vidjeli smo kako izgledaju nova sjedala, oko nam je zapelo i na potpuno novoj monocoque karoseriji, ovaj put sazdanoj isključivo iz karbona. Concept 2 bit će zato lakši, kao i nove baterije, motora će biti četiri kao i dosada, ali su i oni s nizom preinaka. Čuli smo to od opuštenih zaposlenika Rimac automobila dok smo početkom veljače prošle godine čekali jednog od najvećih hrvatskih industrijskih genijalaca da dođe na dogovoreni razgovor. Bili smo kod njega i prošloga ljeta, kada je sa zanosom pričao o novim planovima i tehnološkim dosezima, jurnjavi za rekordima, jačanju biznisa u Svetoj Nedelji.
Zanima vas što nas čeka ove 2018. godine u Ženevi, na jedinome hrvatskom štandu?
Radno ime projekta je C2. Pogon sprijeda je putem reduktora okretaja prenesen neposredno na kotače, na stražnjoj osovini je ograničeni dvostupanjski mjenjač s dvjema sklopkama načinjenim iz ugljikovih vlakana. Baterijske ćelije kupuju ondje gdje su najbolje, a iz njih baterije sklapaju sami, sa svom elektronikom. Isto vrijedi za elektromotore i elektroniku za njih i elektroniku koja nadzire cijeli auto. U tome su sjajni. Auto ima sustav All Wheel Torque Vectoring, koji samostalno kontrolira okretni moment na svakome kotaču. Putem nebrojenih senzora elektromotor neprekidno, prema potrebi, dodaje ili oduzima snagu kotaču koji u tome trenutku treba osigurati vrhunsko prianjanje na cestu.
To je samo dio onoga što nam je prošle veljače povjerio Mate, a sasvim sigurno možemo od čudotvorca iz Svete Nedelje očekivati i još neka iznenađenja. Zasada je u optjecaju samo službeni videotizer koji ne prati baš previše informacija. Napisali su u Rimac automobilima kako se tu ne igra prema pravilima, jer se ona mogu promijenti. "Why play by the rules, when you change the game"!
U nekoliko godina Mate je Hrvatsku stavio na mapu značajnih proizvođača auta. Neki tvrde, ne bez dokaza, kako je Hrvatska jedna od TOP 5 zemalja u kojima se proizvode sportski auti koji najbolje ubrzavaju (Concept S 2,6 s do 100 km/h), gdje su budućnost i europsko središte znanja potrebnog za razvoj, ne samo auta na alternativni pogon.
Prije gotovo dvije godine u Švicarskoj je Rimac ugodno šokirao svjetsku javnost sportskim električnim bolidom koji razvija nevjerojatna 1384 "konja", postiže najveću brzinu 365 km/h, a do stotke sprinta kao i ekstremno skupi konvencionalni Bugatti Chiron. Očekivali su svi samo dorađenu verziju Concepta Onea, no inačica S bila je pravi bum. I sada je sve obavijeno velom tajni i teško je od Mate izvući puno riječi. Ipak, kazao nam je kako su poslovi u vezi s Conceptom 2 dovedeni na posve novu razinu.