NOVI CROSSOVER: Toyota Aygo X Prologue - stiže revolucionar
Toyotin Aygo X Prologue upravo je ono što govori svojim imenom - ujedno je crossover i uvod u neko novo poglavlje u segmentu malih automobila. Budući da se temelji na Aygu, uspješnom Toyotinom mališanu koji je uvjerljiv od 2005. godine, sastojci za uspjeh koji želi postići u svojoj misiji čine se ispravnima.
Zapravo, Aygo X Prologue na neki je način priča o dizajnu. Priča je o tome kako je mališan slobodnih pogleda nastao kada su dizajneri u Toyotinom europskom dizajnerskom odjelu ED2 u zaleđu Nice u Francuskoj na Azurnoj obali dobili potpunu slobodu stvaranja.
Aygo X Prologue, koji zapravo još uvijek u velikoj mjeri skriva sve detalje, osim vanjštine, na neki je način rezultat Covid pandemije. Stvoren je za vrijeme korona krize i prije svega, dokazao je da se korištenjem inovativnih i vitkih pristupa dizajnu automobila, zahvaljujući upotrebi virtualne stvarnosti, automobil može dizajnirati za puno kraće vrijeme nego prije.
Svi mi imamo pravo na zabavu
Toyotini dizajneri slijedili su pretpostavku da baš svaki pojedinac zaslužuje zabavan automobil. "Obično se automobili u A-segmentu smatraju uglavnom slatkim. Dizajnirali smo i hrabar automobil", rekao je predsjednik ED2 Ian Cartabiano na današnjem otkrivanju mališana.
Bočna silueta daje dojam kao da je pridošlica stalno spremna za akciju... Zapravo, čini se da na Aygu X nema elementa koji se ne bi isticao, na cesti privlači pažnju dvobojnim "finishom", a emocionalnu percepciju Ayga X dizajneri su začinili i bojama čilija, đumbira, wasabija i crnog papra.
Više pojedinosti uskoro...
Izgrađen ispod stražnjeg odbojnika, nosač bicikla omogućit će vozačima Ayga X da brzo pobjegnu iz gradskih središta u prirodu, a koncept crossovera predviđa kako Toyota zamišlja redefiniranje A-segmenta, odnosno klase mališana, što će također biti ključno za postizanje većih prodajnih vrijednosti, jer su crossoveri izuzetno popularni. To je jedan od razloga zašto Toyota od prve generacije surađuje s Citroenom (C1) i Peugeotom (107/108), koji u Hrvatskoj više nisu u prodaji, upravo zbog skromnih brojki.
Detalji o Aygo X Prologueu još nisu poznati, čak ni hoće li pogon biti 100 posto električan, a ni kada će stići na hrvatske ceste.