Nakon pet godina napokon je službeno predstavljen Lamborghini Urus, koji je dosada postojao samo kao cestovni koncept. Serijski Urus dug je čak 5,1, širok 2 i visok 1,63 metara, a njegov međuosovinski razmak iznosi tri metra!
Prvi Lamborghinijev motor biturbo V8
U tvornici su zadovoljni konačnim rezultatom jer su uspjeli proizvesti automobil koji vozi na gotovo svim površinama - snijegu, ledu, zemlji, stijenama, pijesku i asfaltu.
Prednji poklopac skriva 4,0-litreni motor V8, koji je spojen na dva turbopuhala - prvi takav motor u povijesti marke - koji proizvodi 650 „konja” i 850 Nm okretnoga momenta. U praksi, automobilu treba 3,6 sekundi za 100 kilometara na sat, a dodatnih 9,2 sekunde za 200 kilometara na sat. Pokazatelj brzine zaustavlja se na 305 kilometara na sat, što je ujedno najveća brzina.
Osamstupanjski automatski mjenjač "odgovoran" je za prijenos snage na kotače, s raspodjelom pogona 40 na prednju i 60 posto na stražnju osovinu. Ovisno o odabranome programu vožnje, može se raspodijeliti maksimalnih 70 posto na prednju osovinu - te najviše 87 posto na stražnju. Masa ovoa terenca je 2154 kg.
Prvi čovjek Lamborghinija, Stefano Domenicali, predstavio je planove tvrtke za budućnost te najavio da će ciljati i postojeće i nove kupce, a očekuje da će do 2019. godine udvostručiti prodaju svojih vozila.
Objavljena je i cijena Urusa za Europu - 171.500 eura i moguće ga je kupiti tek na proljeće.
Foto: Lamborghini