Što kažete na ovaj poduhvat! Entuzijasti su uspjeli stvoriti jedinstveni Bugatti koji je nestao prije 87 godina

VIDEO: Originalni Bugatti Aerolithe danas bi vrijedio između 100 i 150 milijuna dolara.

Što kažete na ovaj poduhvat! Entuzijasti su uspjeli stvoriti jedinstveni Bugatti koji je nestao prije 87 godina The Guild of Automotive Restorers
30. 10. 2023

Možda ste čuli za Bugatti Aerolithe, jednu od najvećih misterija automobilskog svijeta, koja je nestala 1936. godine. Automobil, predstavljen godinu prije na Earl's Court Motor Showu u Velikoj Britaniji, prošao je samo jedan test na cesti prije nego što je prikazan na Paris Motor Showu odbijeni su na sajmu, što je onemogućilo prodaju Bugattija.


Pretpostavlja se da je bio uništen tijekom Drugog svjetskog rata, a njegovi su dijelovi korišteni u ratnom vihoru.

Postoje samo nacrti za papučicu kočnice i rešetku hladnjaka, što je bilo otprilike jedino što je entuzijast klasičnih automobila mogao učiniti kako bi pomogao u stvaranju novog AerolithaDavid Grainger.

I 11 fotografija, na koje bi se mogao pozvati. Naravno, pred svime se našao kao lak zadatak, ali to kanadskog restauratora automobila nije spriječilo na putu do cilja.Tim iz Bradforda, Ontario, Kanada dao je fotografije digitalizirati, a povjesničari motora pažljivo su ih pregledali. svaki detalja.
 


 
 
Nakon mjeseci rada i mnogih pokušaja, tim je uspio dobiti točne mjere originalnog starodobnog automobila, što im je omogućilo izračunavanje dimenzija do posljednjeg milimetra.
 

Koristili su modificiranu šasiju Bugatti Type 57 zajedno s motorom i šasijom, a okvir je isklesan od legure magnezija, koja se također koristila u Bugattiju 1930-ih. Legura je puno krhija od modernih legura, što znači da su se pojedine trake morale zagrijavati na 800 ili 900 C, pa je cijeli proces bio popraćen nizom požara, a zatim su pojedini elementi spojeni zakovicama kako bi se dobile složene obline tijela u art-deco stilu. Uz pomoć središnje 'kralježnice' automobila ojačana je karoserija.

Boja je također bila velika zagonetka, jer su fotografije koje su imali bile crno-bijele. Uz pomoć poznavanja Bugattijevih modela i proizvodnje iz tridesetih godina prošlog stoljeća, prepoznali su originalnu nijansu.

Ništa manje problema nisu imali ni s gumama. Ove na fotografijama Dunlop nije proizvodio dugi niz godina, što znači da je tim morao obnoviti ovu verziju guma.

Bilo je potrebno desetljeće istraživanja da se dovrši replika Bugatti Aerolithea, a rezultat je iznimno autentična replika koja postiže (baš kao i original) najveću brzinu od 64 km/h. Originalni Bugatti Aerolithe vrijedio bi negdje između 100 i 150 milijuna američkih dolara danas, jer je novi kupac za repliku morao izdvojiti nešto više od 5 milijuna.

Koristimo kolačiće u svrhu pružanja boljeg korisničkog iskustva na stranici. Ukoliko nastavite s pregledavanjem ove stranice pretpostavit ćemo da se slažete s tim.