Revolucija počinje. Ona Renaultova. Francuski proizvođač potvrdio je sudjelovanje na Salonu automobila u Parizu koji će biti otvoren 17. listopada. Još ranije javnost je zagrijana imidžom koncepta koji je moderna posveta Renaultu 5 koji ove godine slavi 50. obljetnicu, a posebno njegovoj najsportskijoj i najslikovnijoj verziji - Turbu. Već neko vrijeme znamo da se Renault 5 vraća kao električni gradski automobil 2024. godine. Fotografije su prilično mutne, točnije u ulozi "teasera", ali proporcije su doista iznimno slične najsportskijoj "petici". ", s nepogrešivim širokim branicima i agresivnim aerodinamičkim paketom (pogledajte to dramatično stražnje krilo!). Prema Renaultu, inspiracija dolazi iz svijeta videoigara i reli automobila grupe B iz 80-ih. Ispod svjetlosnog pojasa sprijeda, koji se proteže cijelom širinom, kriju se i retro svjetla u reli stilu, unutra su dva školjkasta sportska sjedala, a automobil je očito – kao i original – namijenjen reliju.
Naravno, u skladu sa svojom strategijom "Renaulution" zamislili su električni pogon. Originalni Renault 5 Turbo imao je potpuno drugačiji raspored od osnovnog modela. Benzinski 1,4-litreni četverocilindrični motor sa 118 kW odnosno 160 konjskih snaga u cestovnoj izvedbi ugrađen je u sredinu, pogon je preko peterostupanjskog mjenjača poslan na stražnji par kotača, a stražnji ovjes posuđen je od primjerice Alpine A310. Proizvodio se od 1980. do 1986. godine, kasnije i u nešto jeftinijoj verziji Turbo 2, koja je ipak do stotke ubrzavala za 6,9 sekundi. Trkaće verzije bile su snažnije - 132 kW (210 KS), odnosno 257 kW (350 KS) u kasnijoj Maxi Turbo verziji.
Koncept će biti online predstavljen već 22. rujna, a zatim će prvo biti predstavljen uživo u Švicarskoj marke Richard Mille prije nego što je konačno prikazan javnosti na listopadskom salonu u Parizu. Još nije poznato obećava li koncept doista električni trkaći automobil. Sportska verzija nove električne "petice" pod markom Alpine stiže već 2024. godine. Na sajmu u Parizu možemo očekivati i svjetsku premijeru oživljavanja još jednog legendarnog Renaultovog modela, odnosno legendarne "četvorke", kao mi smo to kod nas zvali.