Prvi Veloster iz 2011. godine bio je koncepcijski zanimljiv, ali nije ostvario značajniji tržišni uspjeh, jer mu je falilo ono nešto… Završni začin koji bi ga izdignuo od konkurenata. Druga iteracija predstavljena u Detroitu svakako je ispravila sve mane pa već na prvi pogled najavljuje ozbiljniju ulogu u tržišnoj utakmici.
Kupcima će se nuditi s 2-litrenim atmosferskim benzincem sa 150 KS, koji je ujedno i najmanje zanimljiv, s 1.6-litrenim turbobenzincem s 200 KS, koji već najavljuje solidnu dozu sportskoga gušta, te odličnm 2-litrenim turbobenzincem s 275 KS, koji je već pokupio brojne lovorike u Hyundaiju i30 N.
Osim ručnoga 6-stupanjskog mjenjača bazni će se moći naručiti uza 6-stupanjski automatski mjenjač, a dva turbobenzinca imat će 7-stupanjski automatski mjenjač.
Korejski proizvođač priličnu je pažnju posvetio povećanju kvalitete materijala i završne obrade, ne bi li se maksimalno približio zapadnoeuropskim konkurentima. Koliko je u tome uspio vidjet ćemo nakon prvih probnih vožnji.