Pierre Gasly, senzacionalni pobjednik Monze na velikim mukama, kao i Red Bull i AlphaTauri, jer Honda nepovratno napušta F1

Momčadi Red Bull i AlphaTauri u teškoj su neizvjesnosti. Od sljedeće sezone neće moći računati na sofisticiranog dobavljača vrhunskih agregata Honde. Japanci karavanu napuštaju već od 2021.
 

Pierre Gasly, senzacionalni pobjednik Monze na velikim mukama, kao i Red Bull i AlphaTauri,  jer Honda nepovratno napušta F1 Honda
6. 10. 2020

Još jedno legendarno ime oprašta se od Formule 1. Honda, japanski proizvođač automobila, koji ove sezone djeluje i kao dobavljač motora za Red Bull i AlphaTauri timove najavio je zbogom najbržem cirkusu. Takvo će biti stanje i sljedeće godine, a tada se očekuju promjene za obje momčadi. Uprava japanske marke automobila objavila je krajem prošlog tjedna da se iduće sezone oprašta od svijeta Formule 1.

Razlog napuštanja nije skriven u samoj seriji, već, kako su objasnili u timu, u transformaciji koju je automobilska industrija nedavno prošla. Dodaju da su tijekom posljednjeg povratka, nakon lošeg početka s McLarnom 2015. godine, postigli zacrtani cilj i također uspjeli izboriti neke pobjede - posljednju na nedavnom Grand Prixu Italije u Monzi, koji je s ekipom AlphaTaurija osvojio Pierre Gasly.

 
Franz Tost također se zahvalio japanskoj marki automobila na suradnji, zažalivši pritom zbog Honde, dodavši da su Hondini pogonski sklopovi postali jedan od najboljih u karavani u vrijeme zajedničke suradnje. Rezultat koji je vrijedan poštovanja i zato što su ga uspjeli postići u relativno kratkom vremenu.

Obećali im motore i sljedeće godina, no što očekivati od Honde koja je digla ruke

Bez obzira na to što se Honda oprašta od karavane, ponudit će svu podršku obim momčadi do kraja sljedeće sezone. Što će se s njima dogoditi nakon 2021. godine, još nije poznato. S obzirom na to da su obje momčadi već potpisale novi ugovor o Concordeu, obvezale su se biti prisutne u seriji barem do 2025. godine, a slijedom toga ne postoji strah da će ostati bez dobavljača motora. Ugovor sadrži članak koji zahtijeva da proizvođač s minimalnim brojem pogonskih sklopova u karavani postane dobavljač timu koji ostane bez svog dobavljača. U trenutnoj situaciji, između Ferrarija, Mercedes-Benza i Renaulta, ovo je ovo drugo.

 
Honda se smatra jednom od tvrtki s najbogatijom tradicijom u Formuli 1. Bilo kao tim ili samo kao proizvođač motora, japanska marka u seriji je prisutna u nekoliko intervala od 1964. godine, a najplodnije je razdoblje sigurno bilo između 1983. i 1992. godine. , kada je Honda u različitim sezonama opremila ekipe Spirit, Lotus, Williams, McLaren i Tyrell. Uz to, svi timovi koji su osvojili dizajnerske naslove u razdoblju od 1986. do 1991. koristili su svoje motore. U posljednjem razdoblju timovi s Hondinim motorima izborili su pet pobjeda.

Koristimo kolačiće u svrhu pružanja boljeg korisničkog iskustva na stranici. Ukoliko nastavite s pregledavanjem ove stranice pretpostavit ćemo da se slažete s tim.