Nikad više dizel, uz posve novu Hondu CR-V, glavne su vijesti iz japanske kompanije pred nastup u Ženevi
Honda je s CR-V modelom objavila stop dizelašima. U prvom je planu izvedba sa 1.5-litarskim motorom koja stiže na tržište tek najesen, hibridna izvedba početkom 2019. godine, a SUV će biti dostupan i sa sedam sjedala
Najvažnija Hondina novost na predstojećem automobilskom salonu u Ženevi je posve nova generacija modela CR-V. Samo tjedan dana pred otvaranje salona odaslali su prve fotografije noviteta, a podastrli su i reletivno skromne podatke o tehničkim mogućnosti ovog SUV/crossovera.
Nova generacija najprodavanijeg SUV-a na svijetu donosi veliki iskorak u odnosu na prethodni model i to ponajprije kad je riječ o kvaliteti interijera, profinjenosti i prostranosti. Po prvi put nudi se i opcija sa sedam sjedala. Tu je i posve nova šasija koja zaokružuje naoko nemoguće. CR-V je istovremeno SUV s fenomenalnom udobnošću, no jednako je tako sposoban i za prave off road izazove. Dovoljno je samo promijeniti mod i u trenu mijenja svoj karakter.
Hondin je cilj vratiti CR-V tamo gdje je bio, na prvom mjestu najprodavanijih SUV-ov i to po podacima Jato Dynamicsa. Upravo je CR-V bio na tronu najbolje prodavanih sportskih terenaca na svijetu.
4x4 pogon samo uz doplatu
Najviše promjena dogodilo se u unutrašnjosti. Dva sedam inčna zaslona – jedan za upravljanje informacijsko-zabavnog sistema, drugi će zamijeniti analogne brojčanike armaturne ploče. Na prvu vide se i velike promjene vezane uz komande i izgled klima uređaja. Po novome zamijeniti će ih vodoravno postavljene postavljene komande ispod srednjeg zaslona. Automobil će po prvi put imati opciju i sa sedam sjedala. Honda pri tome obećava kako će zadnji, treći red sjedala, biti komforniji. Udobnije ne samo za djecu, već i za odrasle.
Potpuno novi CR-V ima svjež i profinjen vanjski dizajn sa širim odbojnicima koji daju novom SUV-u savršeno izbalansiran izgled između elegancije i sportskog duha. U dizajnu interijera najviše se ističe vodoravno postavljena 7'' kontrolna ploča koja ima dva zaslona. Dok su sve krucijalne kontrole racionalizirane i jednostavne. Novi CR-V ima nešto veće proporcije od prethodnika, što nosi i znatno prostraniju unutrašnjost. Najbolja klasična učinkovitost prostora naglašena je udobnom unutrašnjošću za sve putnike. Prtljažni prostor je širi i dublji, a odlikuje se jednostavnim pristupom. Po prvi put, CR-V će biti dostupan s opcijom sedam sjedala. Novi agregati nudit će impresivnu učinkovitost i voznu sposobnost. Po prvi puta, Honda hibridna tehnologija bit će implementirana u SUV za Europsko tržište.
S dolaskom nove generacije CR-V-a Honda ne stižu više dizelski motori. Za pogon su od samo početka predviđena dva pogonska sklopa. Osnova je 1,5-litarski turbo VTEC motor, a vrh ponude po prvi put u CR-V-u bit će hibrid koji kombinira 2-litrski benzinac i dva elektromotora. Samo uz doplatu bit će moguće kupiti i pogon na sva četiri kotača.