Novi eAxle nudi tri ključne prednosti u odnosu na konvencionalne električne pogone. Polazeći od dizajna, integrirani koaksijalni oblik znači da električni pogon može biti znatno manji od drugih sustava s jednakom izlaznom snagom. Može se prilagoditi korištenju u bilo kojoj vrsti vozila, od gradskih automobila do luksuznih plug-in hibridnih SUV-ova, bila riječ o pogonu na prednjim kotačima, straga ili na svim kotačima. Tehnologija unutar sustava eTwinsterX također znači da je to prvi eAxle na svijetu koji ima potpune off-road mogućnosti.
Dva brzinska mjenjača optimiziraju promjene brzina i pružaju besprijekornu izvedbu. Daljnja dinamička prednost je to što novi eAxle uključuje tehnologiju vektora torzije Twinster i donosi značajne prednosti za stabilnost vozila, okretnost i sigurnost.
Peter Moelgg, izvršni direktor tvrtke GKN Driveline AWD i eDrivea, izjavio je: "eTwinsterX će pružiti nenadmašive mogućnosti za sljedeću generaciju električnih vozila... GKN je jedinstven u mogućnosti da isporuči integrirani e-motor, dvosmjerni elektrificirani prijenos i vektorski okretni moment u kompletnome sustavu eAxle. GKN-ova 'sposobnost' kao kompletnoga 'partnera' za integraciju sustava također će nam omogućiti kalibriranje eTwinsterXa, kako bismo pružili potpuno iskustvo brenda za naše OEM kupce diljem svijeta. ''