Osim dužeg imena, razlika u odnosu na standardnu Evoru GT430 i nema baš previše. Ističu se masivni spojler i "agresivnija" prednja maska. Nastavlja se korištenje 19-colnih naplataka na prednjim kotačima i 20-colnih na stražnjim, a sukladno tome koriste se i dvije dimenzije guma i to Michelinove Pilot sport Cup 2 gume 235/35 sprijeda i 285/30 straga.
Koristi se i isti motor 3.5 V6 koji osigurava 430 KS pri 7000 okretaja i 450 Nm. Dolazi sa 6-stupnjskim automatskim ili ručnim mjenjačem, a može postići 10 km/h više nego standardna Evora GT430, što znači da je najveća brzina s manualnim mjenjačem 315 km/h, a s automatskim 280 km/h. Masa automobila je smanjena 10 kg, do stotke stiže za manje od četiri sekunde, a očekuje se da će koštati oko 120.000 eura.
Kristian Sikavičev