Sve je više onih koji će sudjelovati u klasi Royal Endurance Championship (WEC) s hipersportskim hibridnim automobilima. Nakon Toyote, Glickenhausa, Peugeota, Porschea, Audija i Ferrari je najavio svoje prisustvo, prvi put od 1973. godine, kada je sudjelovao u najvišoj klasi WEC prvenstva.
Hibridna klasa hipersporta nova je kategorija u kojoj će se timovi i vozači natjecati za zajedničku pobjedu, kako u FIA WEC prvenstvu, tako i u "24 sata Le Mana".
Marka Maranello ima bogatu povijest inercijskih utrka u Le Mansu, posljednju od devet pobjeda 1965. Posljednje Ferrarijeve godine u Le Mansu obilježile su uspjeh u GT kategoriji, a najnovije 2019. u klasi GTE Pro, kada je Vrana proslavljen sa svojim AF Corse Ferrarijem 488 GTE Evo.
"Sudjelovanjem u klasi hipersporta, Ferrari potvrđuje svoju predanost tom sportu i odlučnost da bude jedan od glavnih igrača u automobilskim utrkama", rekao je predsjednik Ferrarija John Elkann najavljujući ulazak u prvenstvo.
Naravno, prvog čovjeka FIA-e, Jeana Todta, obradovala je najava sudjelovanja: "Vjerujem u koncept cestovne utrke hiper automobila u FIA WEC prvenstvu izdržljivosti i u 24 sata Le Mana. Radujem se sudjelovanju ove legendarne marke u ovom ambicioznom projektu. "
Richard Mille, predsjednik FIA-inog odbora za izdržljivost u utrkama, priznaje da ulažu veliki rizik u razvoj novog koncepta klase za hipersport i istovremeno postavljaju pravila koja omogućavaju različite tehničke pristupe dizajniranju i dizajniranju trkaćih automobila za ovaj segment.
Frederic Lequien, direktor prvenstva u izdržljivosti, također je impresioniran činjenicom da su trkačka pravila privukla najmanje šest proizvođača automobila u novu klasu izdržljivosti.
Kao što je poznato, nova pravila omogućavaju dizajnerima puno slobode u pripremi aerodinamičkih rješenja, koji će pokušati, svaki najbolje što mogu, tražiti konkurentske prednosti na stazi.