Pomor limuzina se nastavlja. Nakon Alfe 159, VW Passata, Opel Insignije i Ford je odlučio, Mondeo odlazi u ropotarnicu prošlosti
Četvrti najprodavaniji automobil srednje klase u Europi, Ford Mondeo se gasi, a Evos, zvijezda Salona u Šangaju neće biti njegov nasljednik. On je posve nova Fordova priča koja ne želi imati veze s limuzinom koja poput brojnih drugih doživljava mračnu sudbinu. Ubiše ih crossoveri.
Jedna od mnogih glavnih automobilskih inovacija na ovogodišnjem salonu automobila u Šangaju bez sumnje je bio Ford Evos. Kupeov dizajnirani crossover zasnovan je na istoimenom konceptu predstavljenom prije deset godina, a važnija od toga je činjenica da bi to trebao biti automobil koji će sljedeće godine zamijeniti umirovljeni Mondeo. No, očito su nagađanja bila preuranjena.
Ubrzo nakon izbijanja glasina da će Evos zamijeniti četvrti najprodavaniji automobil srednje klase u Europi, oglasili su se Fordovi službenici i glasine su se brzo stišale. Automobil koji će se proizvoditi u njihovoj kineskoj tvornici neće se prodavati na američkom ili europskom tržištu, već će biti dostupan samo Kinezima. Njime namjeravaju provesti plan Ford China 2.0, koji će ubrzati prodaju na najvećem europskom tržištu, istovremeno ojačavajući suradnju s partnerskim tvrtkama Changan Ford i JMC Ford.
Evos za kinesko tržište
Da su glasine o Evosu kao Mondeovom nasljedniku neutemeljene, za Automotive News Europe potvrdio je i Fordov europski predstavnik za odnose s javnošću, koji je također rekao da Ford ne planira predstaviti nasljednika Mondea. Inače, kod Forda u vezi s Evosom, što se tiče pogona, i dalje ostaje prilično tajnovit, a nagovještaji sugeriraju da će ga pokretati benzinski pogonski sklop. I na kraju, ali ne najmanje važno, otvorena maska i činjenica da je Ford predstavio i kinesku inačicu potpuno električnog Mach-E-a, koja je po veličini slična Evosu, sugeriraju da bi dva vozila iste veličine i sličnih dimenzija dovela do kanibalizam.