Električni auto svima, a ne samo njima! To je Dacia Spring koja se svijećom traži, koja stoji uz poticaje i manje od 80.000 kn

Unatoč nestašici čipova i čega sve ne, sjajna vijest za kompaniju u francuskom vlasništvu. Dacia Spring dostigao je 40.000 narudžbi u Europi…, a svih raspoloživih 137 u Hrvatskoj planulo je u samo nekoliko dana. Ponajviše zbog iznimne cijene od 137.333 kuna** u Hrvatskoj, a još više zbog poticaja i od 70.000 kuna koji ga čine pravim bingom. Doseg do 305 km u gradskoj vožnji (prema WLTP-u) i 230 km u mješovitoj vožnji (prema WLTP-u) čini ga iznimno zanimljivim ne samo za gradsku, već i za prigradsku vožnju. Baterija je 27,4 kWh. Traži se i u nas primjerak više, jer to je prvi električni auto za običan plebs.

Električni auto svima, a ne samo njima!  To je Dacia Spring koja se svijećom traži, koja stoji uz poticaje i manje od 80.000 kn Dacia/Start
22. 11. 2021

Prvi kupci Dacije Spring kako u Europi tako i u Hrvatskoj od kraja prošlog mjeseca dolaze u prodajne salone marke kako bi preuzeli svoj primjerak. Novi se model mogao prednaručiti od ožujka do lipnja 2021.

 Jedinstven program prednarudžbi, pokrenut u nekoliko europskih zemalja (Francuska, Italija, Njemačka, Rumunjska, Španjolska i dr.), doživio je golem uspjeh s više od 16.000 zaprimljenih prednarudžbi u samo tri mjeseca! U Hrvatskoj je tijekom prijava za subvencije naručeno 137 primjeraka Dacije Spring koji će se postupno isporučivati do proljeća 2022.

 

A tek smo na početku! Diljem Europe, bilo u gradskim, prigradskim ili ruralnim područjima, Dacia Spring nastavlja osvajati nove kupce s oko 5000 narudžbi mjesečno od srpnja nadalje.

 Predstavljanjem posve električnog gradskog automobila s izgledom SUV-a po vrlo pristupačnoj cijeni, Dacia je pokazala da itekako prati aktualne trendove. Jednostavnost upotrebe i punjenja, kao i doseg do 305 km u gradskoj vožnji (prema WLTP-u) i 230 km u mješovitoj vožnji (prema WLTP-u) čine ga važnim prijevoznim sredstvom za većinu Europljana koji u prosjeku dnevno prijeđu 30 km. Povrh toga je dostupan po nenadmašnoj cijeni.

 Spring privlači kupce koji su već izgradili povjerenje prema marki i vozilima koje proizvodi (esencijalna, robusna i pristupačna vozila s najboljim omjerom cijene i kvalitete).

 

Povrh toga, ovaj model privlači brojne kupce koji po prvi put kupuju vozilo marke Dacia (8 od 10 kupaca u Francuskoj).

Xavier Martinet, direktor Odjela za prodaju i marketing pri Daciji: - „S 40.000 narudžbi u osam mjeseci, Spring bilježi sjajan početak prodaje. Čineći električnu mobilnost dostupnom svima, Spring privlači kupce koji su već upoznati s markom Dacia, ali i brojne nove kupce. r-EVolucija je započela!”

Dacia nudi puno,  uz bluetooth, DAB+, USB-priključak i senzor svjetla uključuje i četiri električna prozora te ručni klima-uređaj. snaga motora je 33 kW (45 KS), a kapacitet zračno hlađene 240-voltne baterije je 27,4 kWh. Punjenje je uvijek jednofazno, a na wallboxu snage 3,7 kW, do punog kapaciteta baterije, ono traje oko 8,5 sati. Uz opcijsku CCS-utičnicu za punjenje (nadoplata), Dacia crpi do 30 kW električne energije na brzi punjač, odnosno od nule do 80 posto vam je tada potrebno svega sat vremena. U gradskom režimu vožnje, prema WLTP-ciklusu, mala Dacia (1045 kg) prelazi 305 kilometara, dok u kombiniranim uvjetima doseg pada na oko 230.

 

Koristimo kolačiće u svrhu pružanja boljeg korisničkog iskustva na stranici. Ukoliko nastavite s pregledavanjem ove stranice pretpostavit ćemo da se slažete s tim.