Ekskluzivno: Stigao je Megane, 5. generacija je revolucionarna i na struju posve, a ZOE dobiva nakon 10 godina ozbiljnog konkurenta

Na nedavnom sajmu automobila u Münchenu novi Megane doživio je svjetsku premijeru, a naši su reporteri imali rijetku priliku čuti priču iz prve ruke, od njegovih dizajnera te od Jean Paul Draia, Renaultovog voditelja razvoja električnih vozila. Ima bateriju od 40, a i od 60 kilovat sati, s dometom do 470 kilometara.

Ekskluzivno: Stigao je Megane, 5. generacija je revolucionarna i na struju posve, a ZOE dobiva nakon 10 godina ozbiljnog konkurenta Jure Šujica
21. 9. 2021

 Megane je jednim od najistaknutijih i najvažnijih modela Renaulta od same pojave na tržištu. Zajedno s već umirovljenom Lagunom pomogao je u uvođenju mnogih inovacija i inovacija. Kao što je sada dobro poznato, donio je veliku promjenu. Megane će u petoj generaciji postati automobil s potpuno električnim pogonom. No, to nije sve. Megane, trenutno predstavljen samo u verziji s pet vrata (a s obzirom na otkriveni model na IAA-i u Münchenu, teško bih govorio o crossoveru) bit će potpuno nov, čak i kad je u pitanju pogonski sklop. To je sasvim razumljivo, s obzirom na činjenicu da je Renault jedini isključivo električni automobil, model ZOE je u osnovi star 10 godina te da je posljedično razvoj na ovom području posljednjih godina izuzetno velik.

Kako je za Start rekao Jean Paul Drai, Renaultov voditelj razvoja električnih vozila u C segmentu, tehnologija skrivena pod imenom E -tech potpuno je nova - njegova snaga iznosi 160 kilovata - ali i mnogo kompaktnija; manji i lakši. "Drai dodaje da je" novi motor zračno hlađen, što dodatno povećava njegovu snagu. "Ograničenja postaju sve manja. set je mnogo tanji i stoga jedinstven na tržištu, a povrh svega, omogućuje nove mogućnosti dizajna ”, objašnjava Drai. Inače će takva baterija omogućiti i skladištenje veće količine električne energije. "Bit će dva kompleta, manji s kapacitetom od 40 kilovat sati i veći s kapacitetom od 60 kilovat sati i dometom do 470 kilometara."
 

Iako će se novi Megane zvati E-Tech Electric, tehnologija baterijskih ćelija koju je Renault razvio za potrebe novog električnog Meganea potpuno se razlikuje od tehnologije koja se koristi u hibridnim vozilima obitelji E-Tech: Megane, Clio i Captur. Kako objašnjava Olivier Brosse, voditelj razvoja novih proizvoda, to su dvije potpuno različite priče, unatoč zajedničkom imenu. To će omogućiti punjenje snage 7 (kod kuće) ili 22 kilovata (na javnim punionicama) pri izmjeničnoj struji, a potonja bi trebala biti jedinstvena na tržištu, ali Renault još ne ide u detalje. Punjenje na stanicama za brzo punjenje bit će moguće sa snagom od 130 kilovata. Renault koristi najviše dvije platforme - ali u slučaju Meganea također uključivanjem dva elektromotora i posljedično pogonom na sva četiri kotača. Ideja da bi električna energija trebala značiti kraj sportskih verzija vozila stoga je potpuno besmislena.
 

Sicer pa bo novi Megane prinesel tudi velik preskok na področju audio in navigacijskih komponent.

Renault je nedavno potpisao ugovor o suradnji s Harman & Kardon, koji će osigurati zvučne sustave za skuplje verzije nekih vozila iz modela, a to se odnosi i na Megane. U međuvremenu će zvučni sustav Bose i dalje biti prisutan u jeftinijim verzijama, a s druge strane, trenutna generacija vozila Renault ima ugrađena navigacijska rješenja proizvođača TomTom, koji se polako oprašta. Megane će tako postati njihov prvi model s integriranim navigacijskim uređajem i Google kartama, što znači da će prikazana slika biti više -manje ista kao pri korištenju karata na Android Auto platformi. Sučelje informacijskog sustava u međuvremenu će zadržati prepoznatljivu grafiku koju je Renault predstavio uvođenjem okomitih zaslona, ​​ali razumljivo u malo ažuriranoj slici.

Koristimo kolačiće u svrhu pružanja boljeg korisničkog iskustva na stranici. Ukoliko nastavite s pregledavanjem ove stranice pretpostavit ćemo da se slažete s tim.