Duda varalica za poreznike i pravi gušti za prave oktanoljupce! Senzacionalni plug-in, 986 konja s autonomijom na struju od 25 km, brzina 342 km/h!
Ferrari SF90 Spider "bez krova" je stigao! Hibridni motor od 986 KS, spreman za najveću brzinu od 342 km/h i pri tome može i nula emisiju štetnih plinova - i to je moguće. OK, tu je i baterija od 7,9 kWh koja pruža potpuno električni domet od 25 km. Pitanje je kome to treba kod takvih brznaca, al' što da se radi? Danas je takvo vrijeme.
Ferrari je upotpunio kolekciju. Stiže novi vodeći kabriolet superautomobila koji slijedi SF90 Stradale. Ime mu je SF90 Spider. Poput coupe partnera, to nije hipercar s ograničenim dometom srodan LaFerrariju Aperti. Ne robuje struju i koristi priključni hibridni pogon koji podržava potpuno električno pokretanje. Autonomija mu je stoga tradicionalna, a struja je tu tek da se nađe. Više zbog trenda, imidža i poreznika. Onako reda radi. OK, tu je i baterija od 7,9 kWh koja pruža potpuno električni domet od 25 km. Pitanje je kom to treba kod takvih brznaca, al' što da se radi? Danas je takvo vrijeme.
Pogonski sklop ostaje nepromijenjen u odnosu na coupe SF90 Stradale. 4.0-litreni V8 benzinski motor s turbopunjačem povezuje se s baterijom i električnim motorom. Uparen razvija maksimalnu snagu od 986 konjskih snaga i okretni moment od 900 Nm.
SF90 Spider uključuje lagani sklopivi tvrdi krov koji pomno prati siluetu "tvrdog modela" Stradale. Krov je moguće otvoriti ili zatvoriti za 14 sekundi, dok novim stražnjim staklom vozač također može upravljati. Sa spuštenim krovom, srednji dio automobila definiran je novom ravnom platformom. Aktivni spojler nalazi se straga i može se pomicati gore-dolje radi veće potisne sile ili smanjenog otpora.
Dodatak uvlačivog krova na Spideru znači da se masa praznog vozila poveća za 100 kg do 1670 kg, ali osnovne performanse ostaju nepromijenjene, uz 0 - 100 km/h za samo 2,5 sekunde i najvećom brzinom od 342 km/h. od 0-124 km / h za samo sedam sekundi.
V8 motor šalje snagu na stražnju osovinu putem osmostupanjskog automatskog mjenjača s dvostrukom spojkom, s komandama na upravljaču. Prednju osovinu pokreće elektromotor snage 217 konjskih snaga, što Ferrari SF90 Spider čini hibridnim kabriolet superautomobilom s pogonom na sve kotače.
Izbornik pogona eManettino postavljen na upravljaču otključava razne načine vožnje automobila: eDrive, Hybrid, Performance i Qualify. Baterija od 7,9 kWh pruža potpuno električni domet od 25 km, tako da SF90 Spider može voziti bez emisija, oslanjajući se samo na bateriju, čija je brzina ograničena na 84 km / h. Alternativno, hibridni pogonski sklop automobila može pomoći motoru s unutarnjim izgaranjem. Može poslati dodatni okretni moment na stražnju osovinu ili raditi preko hibridnog načina rada s pogonom na sva četiri kotača koji uvodi električnu prednju osovinu, također sposobnu za trenutno vektoriranje momenta za pojačanu vuču pri izlasku iz zavoja.
Osim što je sposoban za dodatno punjenje, SF90 baterija može povratiti energiju kočenjem, ili je u pokretu nadopuniti 4,0-litrenim V8 motorom.