Politika je nametnula NEMOGUĆU MISIJU ekspresne elektrifikacije i poskupila aute za 50 %! Tko to danas od običnih ljudi, a i srednje klase može platiti

PRAVA ISTINA O ELEKTROAUTIMA Carlos Tavares, Portugalac s uredom u Parizu i mag svjetske auto industrije izrazio protest prema političkom dirigiranju ubrzane elektrifikacije: Obični ljudi, a ni oni srednje klase ne mogu platiti tako visoku cijenu ekspresne elektrifikacije. Mi tih 50 posto novih troškova za "sličan" proizvod jednostavno nemamo na koga prevaliti. Pritisak na proizvođače novih električnih automobila je prevelik!  Osjetit će to na svojim leđima i kupci

Politika je nametnula NEMOGUĆU MISIJU ekspresne elektrifikacije i poskupila aute za 50 %! Tko to danas od običnih ljudi, a i srednje klase može platiti Peugeot/start
9. 12. 2021

Na globalnoj razini, u posljednje vrijeme u svijetu automobilizma, sve se vrti oko nedostatka poluvodiča i proizvodnje te promicanja prelaska na električne automobile. Potonje je dodatno potaknuto nedavnim susretom ekonomskih velesila i multinacionalnih kompanija u Glasgowu, gdje su se mnogi automobilski divovi obvezali da će izvršiti tranziciju što je brže moguće - nakon što su neki učinili isto tijekom ljeta. Međutim, nisu svi toliko oduševljeni ovom prisilnom elektrifikacijom.

Carlos Tavares, karizmatičnik čelnik jedne od najvećih svjetskih korporacija  multinacionalnke Stellantis, koja između ostalih okuplja Peugeot, Citroen, Fiat, Opel, DS... izrazio javno protivljenje tako ekspresnom prijelazu na električni pogon. Kazao je da poticanje proizvodnje i brzog razvoja električnih automobila uzrokuje ogromne troškove za proizvođače, a time i ugrožava kvalitetu novih vozila. I ne manje važno, radna mjesta tvorničkih radnika.

Po njegovom mišljenju:

„Automobilskoj industriji naređeno je elektrificiranje, što znači 50 posto veće troškove u proizvodnji svakog automobila. Jednostavno, nije moguće prevaliti ovih 50 posto na krajnjeg kupca, jer si to srednja klasa jednostavno neće moći priuštiti. Da o onimaslabije platežne sposobnosti i ne govorimo”.

Sve je to rekao je u izjavi za novinsku agenciju Reuters na pitanja o razvoju i testiranju novih tehnologija. Istovremeno je najavio da će Stellantis svake godine povećavati produktivnost za 10 posto.

 

Očekuje se da će troškovi proizvodnje električnih automobila, a posebno baterija, koji se smatraju najskupljom komponentom, polako smanjivati. Ipak, do kraja ovog desetljeća analitičari procjenjuju da će troškovi posjedovanja i korištenja električnih vozila biti usporedivi s onima konvencionalnih vozila. To je nedavno potvrdio i Nissan pod čijom je također dirigentskom palicom maga auto industrije, Portugalac Carlos Tavarez.

Koristimo kolačiće u svrhu pružanja boljeg korisničkog iskustva na stranici. Ukoliko nastavite s pregledavanjem ove stranice pretpostavit ćemo da se slažete s tim.