3,2 milijuna eura za dinosaurski oktanski Bugatti Chiron SS, ili 2 milijuna za modernu električnu Rimčevu Neveru? Sukob titana koji bi mogao završiti u korist čudotvorca iz Svete Nedelje
Teško je to pitanje za svjetsku elitu koja sad može birati između benzina i struje, između novih tehnologija i onih oktanskih konvencionalnih. Super sportski Chiron, za razliku od svojih prethodnika, ne juri rekorde brzine, ali njegove mogućnosti i dalje su očaravajuća, a prisustvo novih Michelinovih guma koje mogu podnijeti brzine i iznad 500 km/h upozoravaju da se Bugatti ipak nije odrekao onog po čemu je najpoznatiji, brzinskih rekorda. Iako su se stišala nagađanja o Rimčevu preuzimanju Bugattija, ona nisu i izbrisana. Stoga je lako moguće da se uskoro i Rimca još više pita o egzistenciji najbržih serijskih cestovnih jurilica.
Bugatti je proširio ponudu luksuznog hipersport Chirona verzijom Super Sport. Njegov je prethodnik, naravno s modelom Veyron, prije deset godina nazvan najbržim serijskim automobilom na svijetu. Ovaj put Bugatti nije žrtvovao prestiž, a rekorder brzine u obitelji ostat će vrlo poseban Chiron 300+, koji je bio prvi serijski automobil na svijetu koji je premašio magičnu granicu od 300 milja na sat. (486 km/h).
Njegov je utjecaj, međutim, sigurno očit. Chiron Super Sport također ima 25 centimetara produženi stražnji dio ‘dugog repa’, što uvelike poboljšava protok zraka duž tijela i smanjuje otpor zraka. Dovršen je i osmolitreni W16 s četiri turbopunjača, koji sada ima 1176 kilovata snage (1600 'konja' ili 100 više od običnog Chirona), a ograničenje broja okretaja motora postavljeno je na 7100/min, 300/ min više nego prije. Ubrzanje do 300 kilometara na sat iznosi samo 12,1 sekunde, a kažu da mu je maksimalna brzina 440 kilometara na sat.
Točni brojevi nisu otkriveni u Bugattiju, ali podatak da će biti "obuven" u posebno razvijene gume Michelin Pilot Sport Cup 2 govori kako može podnijeti ponovljiva ubrzanja do brzina i iznad 500 kilometara na sat.
Mnogi drugi detalji također doprinose najvećoj brzini, poput pomicanja ispušnog sustava za bolji protok zraka kroz 44 posto veći stražnji difuzor i devet rupa u lukovima prednjih kotača, koji oslobađaju pritisak i smanjuju podizanje automobila pri velikim brzinama, a istovremeno su i genijalan dizajn poklon. Bugatti EB110.
U kabini nisu napravljeni kompromisi, Super Sport se također može pohvaliti svim luksuznim "delicijama" običnog Chirona, poput prirodne kože i ukrasnih elemenata izrađenih od aluminija i ugljičnih vlakana. Na izbor su također četiri načina vožnje: EB, Handling, Autobahn i Top Speed, koji omogućuju širok spektar talenata kako na stazi, tako i na transkontinentalnom putovanju. Cijena prestiža je 3,2 milijuna eura prije odabrane dodatne opreme i personalizacije vozila, a vjerojatno i puno više nakon toga.