Novi BMW-a M4 CS nastavlja desetljeće dugu tradiciju uspješnih M posebnih izdanja koja je započela 1988. godine s modelom E30 BMW M3 Evolution. Počela je prava eksplozija noviteta iz čuvenog odjela M, koji je, koje li ironije, smješten u minhenskoj Daimlerstrasse ulici. Na kućnom broju 1 ceste koja je imenovana po BMW-ovom ljutom rivalu sklapaju se cestovne jurilice desetljećima i svaki novitet koji se tu spravlja prati se s posebnom pozornošću. Kako i ne bi kad je osnovna vrlina ovog brenda činjenica da izvlači najviše iz najmanjeg. Upravo po efikasnosti su najpoznatiji, po činjenici što sportive označene oznakom M razvijaju najviše snake, ubrzavaju najbolje, raspolažu s najboljim momentom, a da pri tome troše najmanje među konkurentima, da ispuštaju najmanje štetnih plinova... To je naprosto filozofija efikasnosti kojoj nije mogao "pobjeći" ni upravo predstavljeni BMW M4 CS koji se smjestio između M4 Coupéa te BMW-a M4 GTS koji je ultimativno bio osmišljen za pistu.
3,0-litreni motor visokih performansi podiže izlaznu snagu modela M4 sa Competition paketom za 10 KS, do 460 KS. Najmodernija M TwinPower Turbo tehnologija omogućuje modelu M4 CS ulazak u kategoriju ispod oznake od četiri sekunde u sprintu od 0 do 100 km/h zaustavljajući štopericu na 3,9 s. Najveća brzina modela M4 CS, koji dolazi kao standard s M Driver paketom, elektronski je ograničena na 280 km/h. Sa svoja dva mono-scroll turbopunjača, hladnjakom zraka, visoko preciznim sustavom ubrizgavanja, VALVETRONIC promjenjivog rada ventila i dvostrukim sustavom VANOS uz u potpunosti promjenjiv rad bregaste osovine, šestero cilindarskog rednog motora čime zauzima jasan i dosljedan smjer prema višim razredima performansi, ali je jednako predan razvoju okretnog momenta pri niskim brzinama motora i postizanju visokih razina učinkovitosti (kombinirana potrošnja goriva: 8,4 l/100 km, kombinirana emisija CO2: 197 g/km*).
Novi BMW M4 CS je standardno opremljen M 7-stupanjskim mjenjačem s dvjema spojkama i sustavom Drivelogic (M DCT). Ovaj najmoderniji prijenos ima poseban hladnjak za ulje i omogućuje automatske promjene brzina i ručne intervencije pomoću ručica na upravljaču. Time se mijenjaju zupčanici u djeliću sekunde bez prekida toka snage, i koristi dugi sedmi stupanj prijenosa kako bi broj okretaja ostao nizak i minimizirala potrošnja goriva tijekom dužeg putovanja po autocestama.
Ovjes novog BMW-a M4 CS uglavnom reflektira onaj modela M4 sa Competition paketom. Spojevi i nosači kotača i na prednjoj i stražnjoj osovini su izrađeni od kovanog aluminija te su stoga izuzetno lagani. Smanjivanjem neovješene mase povećana je vozna dinamika. M4 CS je standardno opremljen s prilagodljivim M ovjesom čija geometrija je podešena dostaviti optimizirane performanse kako na cesti tako i na stazi. Novi BMW M4 CS također je testiran na najzahtjevnijoj testnoj stazi od svih za sportske automobile visokih performansi: legendarnoj Nürburgring Nordschleife. Njegovo vrijeme kruga od 7 minuta i 38 sekundi stavlja CS u kategoriju super-sportskih automobila.
DSC (Dinamička kontrola stabilnosti) sustav - koji uključuje M dinamički način rada - i aktivan M diferencijal osiguravaju najbolje moguće prianjanje u svim uvjetima vožnje. Sustavi kontrole za prilagodljivi M ovjes, DSC i aktivni M diferencijal su modificirani tako da odgovaraju dinamičkim zahtjevima BMW-u M4 CS, koji ima postavke elektromehaničkog upravljača. Vozač ima mogućnost podešavanja postavki upravljača i ovjesa svojim osobnim željama ili zahtjevima tijekom vožnje. U tu svrhu, oni dodirom tipke mogu odabrati jedan od tri načina vožnje (Comfort, Sport i Sport +). Comfort način rada je posebno dobro prilagođen lošim uvjetima na cesti, gradskoj vožnji i kratkim putovanjima, Sport način je izbor za revnosne vozače žele ubrzati na zavojitim cestama. A za one koji idu na trkaću stazu sa svojim BMW-om M4 CS, Sport + način će utrti put za najbrža prolazna vremena. Sport+ omogućuje svim relevantnim sustavima isporuku najbolje moguće dinamike. Ukoliko se vozač malo previše zanese, DSC će intervenirati u trenu. Međutim, u M dinamičkom načinu rada (MDM) vozač će također imati mogućnost kontroliranog kočenja.
Lakometalni kotači su također upoznati sa trkaćom stazom (prednji: 9 J x 19, stražnji: 10 J x 20) dizajnirani isključivo za M4 CS i standardno opremljeni Michelin Pilot Sport Cup 2 gumama (prednje: 265/35 R19, stražnje: 285/30 R20). Ove semi-slick gume, koje su također legalne za cestu, pružaju nenadmašno prianjanje i vrhunsku bočnu stabilnost pri velikim brzinama na stazi, kao i optimalnu trakciju iz oštrih zavoja. M4 CS također se može naručiti s Michelin Sport cestovnim gumama bez ikakvih dodatnih troškova.
Unutrašnjost novog BMW M4 CS automatski stvara sportski ambijent. Lagana M sportska sjedala presvučena kožom/Alcantara nagovještavaju dinamičan ukus koji se proteže od ukrasnih pragova vrata izrađenih od kompaktnih prirodnih vlakana i sadrži petlje za povlačenje. Poklopac motora - s karakterističnim izlazima zraka unatrag prema izbočini na poklopcu - i krov su izrađeni od laganog, vrlo krutog, visoko tehnološkog materijala plastike ojačane karbonskim vlaknima (CFRP).
Velikodušno korištenje kože i tkanine Alcantara omogućuje modelu M4 CS stvoriti uvjerljiv i dobro iskorišten ambijent prepun sportske namjere i nepobitne klase. Nijedan vozač modela M4 CS neće morati tražiti kompromis za ljepše stvari u životu. Doista, između standardnih značajki unutrašnjosti su automatski klima uređaj, verzija BMW HiFi Professional sustava prilagođenom prepoznatljivim akustičnim zahtjevima modela M4 CS i navigacijski sustav Professional.
Vjeran formi, BMW M GmbH dizajneri su pružili novom modelu M4 CS izgled koji odražava sportske namjere automobila. Prepoznatljiva značajka njegovog istaknutog prednjeg kraja, zajedno s najmodernijim vrhunskim LED svjetlima, je prednja maska s velikim otvorima za zrak u tri presjeka. Oni služe za dovod obilja rashladnog zraka i u motor visokih performansi i u M kompozitne kočnice s četiri klipa čeljusti sprijeda i dva klipa čeljusti straga. Specifični prednji razdjelnik novog modela je izrađena od karbonskih vlakana isključivo za posebno izdanje modela M4 CS. U interesu aerodinamičke učinkovitosti, udružuje se sa stražnjim difuzorom preuzetim sa modela BMW M4 GTS i sa novo dizajniranim Gurney spojlerom od karbonskih vlakana na poklopcu prtljažnika kako bi se smanjilo dinamičko podizanje. Inovativna stražnja svjetla s OLED tehnologijom (Organska dioda koja emitira svjetlost - Organic Light Emitting Diode) koju je BMW M GmbH uveo isključivo za modele M4 CS i M4 GTS pomiču granice, dok prednji razdjelnik, Gurney i stražnji difuzor, zajedno s dugom CFRP hauba, neprekinutom linijom krova coupeá, elegantno sportskim M vanjskim retrovizorima i mišićnim blatobranima, omogućuju novom modelu BMW M4 CS pružanje izuzetno dinamične pojave, čak i kada stoji na mjestu.
*Vrijednosti potrošnje goriva utvrđene su na osnovu EU ciklusa ispitivanje te mogu odstupati ovisno o specificiranom formatu guma. (BMW promo)