Bio je voditelj u F1 Renault Teamu, a danas je šef Nissana za cijelo "Adria" područje - od Vardara sve do Triglava
David Kušanić postao je direktora prodaje i marketinga za marku Nissan na kojoj će biti odgovoran za razvoj i vođenje svih prodajnih i marketinških aktivnosti brenda Nissan u regiji Adriatic koja obuhvaća sve države od Vardara do Triglava.
David Kušanić karijerni je put započeo prije 14 godina u društvu Renault Nissan Hrvatska. Nastavio je raditi u Renault Nissan Slovenija kao brend menadžer i ubrzo postao voditeljem komunikacija Renault za cijelu Adriatic regiju. Njegovi izvanredni rezultati ubrzo su ga doveli do mjesta Brand Engagement Managera u sjedištu Grupe Renault u Parizu gdje je proveo tri godine razvijajući i implementirajući strategije različitih marki unutar grupe Renault na globalnoj razini. Godine 2019. David se pridružio Renault F1 timu kao Voditelj strateškog planiranja, a početkom 2021. preuzima ulogu voditelja odjela za planiranje i praćenje prodaje za Europu i regiju Magreb.
"Moji će se napori usmjeriti na jačanje marke u regiji i promociju vodeće uloge Nissana u segmentu crossovera i električnih vozila u kojima smo bili pioniri. Uz modele kao što su Ariya, novi Qashqai i novi X-trail te tehnologije kao e-POWER i ProPILOT, već smo nagovijestili našim kupcima što u budućnosti mogu očekivati od Nissana, a godine koje su pred nama bit će još inovativnije i još više elektrificirane.", rekao je David Kušanić.