Bentley na Pikes Peak-u cilja na rekord uz pomoć novih goriva, sintetičkog benzina i biogoriva
Svi na struju, a oni joj prkose. Njihov sportaš bit će pogonjen mješavinom sintetičkog benzina i biogoriva, što najavljuje potpuno drkčiji pristup novom dobu, a očekuju smanjenje emisije stakleničkih plinova i do 85 posto.
Iako je britanski Bentley uvijek barem donekle bio naklonjen sportu, posljednjih godina čini se da, osim natjecanja u GT3 utrkama - najpoznatijem brdskom brzom testu na svijetu, utrkama Pikes Peak - nema ni dva rekorda iz 2018. i 2019. godini. Naime, među serijskim SUV-ovima imaju pobjedu s Bentaygom, a zatim i naslov najbržeg serijskog automobila s Continental GT-om. Međutim, da bi osvojili trostruku krunu, ove su se godine uhvatili u koštac s malo drugačijim izazovom.
Izmijenjeni trkački automobil Continental klase GT3 poslat će na vrh poznate planine u državi Colorado, ali neće ga pokretati benzin, već obnovljivi gorivi. Još nije poznato o kakvom se gorivu radi, jer je Bentley još uvijek u fazi ispitivanja odgovarajuće smjese benzina i biogoriva, uz pomoć koje se očekuje smanjenje emisije stakleničkih plinova i do 85 posto.
Odluka o eksperimentiranju s gorivima prvi je korak na putu aktivnog smanjenja emisije CO2 u novim vozilima i polagani prijelaz na hibridne, a do 2030. i isključivo na električne automobile. Očekuje se da će ovim Bentley postati vodeća prestižna marka automobila na polju ekološki prihvatljive mobilnosti, objašnjavaju u tvrtki. Pri razvoju novih goriva, Bentley će se također moći obratiti za pomoć partneru Porsche Grupe, gdje su nedavno započeli razvoj i proizvodnju vlastitih e-goriva.
Član inženjerskog odbora tvrtke dr. Matija Rabe. "Zadovoljstvo nam je što smo se treći put vratili na Pikes Peak - gdje će naš automobil biti pogonjen obnovljivim gorivom, najavljujući tako pokretanje novog projekta prema planu Beyond 100. Naši inženjeri već istražuju mogućnosti korištenja biogoriva i -goriva koja bi naši kupci mogli koristiti pored električne energije. "
Spomenuti automobil, u kojem će sjediti stari poznanik ekipe, Rhys Millen, bit će, kako je gore rečeno, zasnovan na automobilu klase GT3, ali dobit će novi aerodinamični paket. Zrak na vrhu Pikes Peaka puno je rjeđi, što zahtijeva glomazne aerodinamične dodatke, a vozilo će posljedično biti opremljeno najvećim stražnjim krilima koja je Bentley instalirao na bilo koji od svojih automobila.
Millen će se natjecati s Continental GT3 u klasi Time Attack 1, gdje je trenutni rekord staze 9: 36.559, a prošle godine ga je postavio David Donner s Porscheom 911 GT2 RS Clubsport. Za usporedbu: apsolutni rekord staze je 7: 57.148, a postavio ga je Romain Dumas električnim Volkswagenom ID.R 2018. U klasi Time Attack 1 samo trkaći automobili s (četiri) pokrivena kotača i zatvorenom kabinom mogu natjecati se.