Bayon je novi najmanji Hyundaijev crossover i već 7. novi model u godinu dana, a ime je dobio po baskijskom gradu

Izgleda poput Tucsona, a manji je od Kone! Bayon nastavlja proizvodnu ofenzivu južnokorejske marke. Dugačak je 418, širok 177,5 i visok 149 cm, mališan s 258 centimetara dugim međuosovinskim razmakom dijeli platformu s i20.

Hyundai bayon Hyundai
3. 3. 2021

Novi mali Hyundai SUV Bayon nije crossover samo po konceptu, već i po obliku. Na prvi pogled nalikuje većooj Koni, no pažljiviji pogled otkriva da je zapravo naslijedio mnoge značajke na vanjskoj strani od dizajnerski agresivnijeg Tucsona. Još je posebniji stražnji dio za kojim će se zasigurno okretati glave.

Točno 418 centimetara je dugačak, širok je 177,5 centimetara, a visok 149 centimetara, mališan s međuosovinskim razmakom dugačkim čak 258 centimetara dijeli platformu s modelom i20, ali naravno postavljen je više od tla (čak 18,3 centimetra u kombinaciji sa 17- inčni kotačima) i moći će se savršeno uklopiti u sve popularnijem segmentu kompaktnih SUV-ova.

Ime je francosko, zapravo baskijsko

Dizajniran je s naglaskom na europskog kupca. Iako se to na prvi pogled možda ne čini, ima i europsko ime. Bayonne je glavni grad francuske provincije Baskije i ujedno jedan od najljepših gradova na jugozapadu Francuske.

Bayon je već sedmi novi Hyundai u posljednjih dvanaest mjeseci, ili već 20. krucijalna novost marke, ako uzmemo u obzir sve varijante karoserije i pogonske sklopove, što znači da je pandemijska godina za Hyundai zapravo bila rekordna.

NNovopridošlica slijedi filozofiju dizajna koju marka naziva Sensuous Sportiness, no znalci i20 brzo će prepoznati kabinu koja slijedi trendove digitalizacije, čak i s potpuno digitaliziranom instrumentnom pločom i velikim zaslonom na vrhu središnje konzole. Obje imaju dijagonalu od 10,25 inča.

Na voljo i koo blagi hibrid

Iako Hyundai još uvijek nije otkrio mnogo detalja o novom modelu, poznato je da će biti dostupni svi poznati sigurnosni sustavi, uključujući sustav za izbjegavanje sudara koji također otkriva pješake i bicikliste, aktivni radarski tempomat i sustav koji poznaje kočnicu u vozilu. događaj nadolazećeg prometa pri skretanju lijevo na raskrižju.

Bayon će također dijeliti raspon motora i prijenosnike i20 (tri motora s 84, 100 i 120 'konja'), dok će blagi hibrid od 48 volti biti dostupan u kombinaciji s inteligentnim ručnim mjenjačem.

Pr

Koristimo kolačiće u svrhu pružanja boljeg korisničkog iskustva na stranici. Ukoliko nastavite s pregledavanjem ove stranice pretpostavit ćemo da se slažete s tim.